Wpis z mikrobloga

Zarejestrowałem się wczoraj na #aliexpress (jedyne konto), aktywowałem przez maila i wygrzebałem jakiś kupon dla nowych na 4$, który się dostaje przez aplikację i mam problem z jego wykorzystaniem. Jak chcę go użyć przy kupnie grata za ponad 5$ (taki warunek kuponu), to mam przekierowanie do komunikatu: "The system is busy. Please try again later" albo coś w tym stylu i zamówienie dostaje status: "Order closed". Support nie pomaga - powiedzieli, że z tego kuponu nie mogę skorzystać ze względów bezpieczeństwa i żebym sobie inny znalazł, a jak drugi raz pisałem, to mi odpisali, że aktywacja konta trwa od 2 do 5 dni i że dlatego nie mogę kuponu użyć. Może jakiś dobry miras podpowie co tu się odwala? Bo po kiego ten kupon jak go użyć nie można?
  • 11
@MATORAX: zablokowany dla europy wschodniej i rosji, ze wzgledu na naduzycia masowe poprzez zakladanie nowych kont, kombinacje z appka, adresem itd...
Plotka glosi ze komus udalo sie skorzystac z tego kuponu ostatnio, ale to raczej na zasadzie szczescia.
@MATORAX: : Do konta Aliexpress warto także mieć konto zwrotowe cashback. Np. na Giving Assistant nowy użytkownik dostaje 5$ na start z rejestracji z linka polecającego. Tam najłatwiej jest wypłacić ten bonus, bo wystarczy 1$ naliczonego zwrotu. Obecnie zwracają 6%. Minus jest taki, że zwykle na wypłatę trzeba czekać od 60 do 90 dni, ale tak zwylke jest też w innych portalach zwrotowych. Jeśli byłbyś zainteresowany, podeślę link.
@Setral:
Musiałbym sobie Paypala założyć bo obecnie nie mam. Jesteś pewny, że dla nowych też jest to 6%? Bo coś mi się obiło o uszy, że teraz robią połowę tego dla nowych kont. Jeśli znajdziesz czas, to napisz coś więcej na ten temat bezpośrednio do mnie.

@PawKoz:
Niestety - towar, który chciałem kupić to prawie 16$ (jedna rzecz). Kupon nadal nie chciał przejść - dziś kupiłem ten przedmiot bez kuponu
@MATORAX: Zakup robiles na telefonie czy na przegladarce? Z tymi kuponami niestety tak jest ze czasami wchodza, czasami nie, zdazalo sie ze platnosc przechodzila, ale zamykalo zamowienie po weryfikacji platnosci.
@PawKoz:
Na początku próbowałem kilka razy przez appkę, a później już normalnie przez przeglądarkę w komputerze. U mnie zawsze był błąd przed dokonaniem płatności - anulowało zamówienie od razu.