Wpis z mikrobloga

@KrzaQ2: Wszystko zależy do czego potrzebowali aż 66 elementowego zbioru typów. Jeżeli tylko do typu wariant oraz metody visit to wątpię by coś to pomogło.

@bigben93: Jestem pod wrażeniem wydajności tej gry, szkoda że cenią tego indyka aż na 20€ ale trzeba im przyznać że jak niewiele takich gier ciągle się rozwija, a dodanie rozgrywki sieciowej było czymś naprawdę wielkim.
@KrzaQ2: CIekawa strona, w sumie to zastanawiają mnie te zera dla 0 elementów kiedy u mnie samo #include trwa ponad 0.1s a ` ponad 0.3s.

To nie zmienia faktu po co im taka ciężka biblioteka jak MPL i dlaczego teraz wystarczy im samo std::variant
Domyślam się że może mieli wcześniej jakąś własną wersje warianta, albo właśnie do
std::visit`, przez co nie dziwię się takim czasom kompilacji.
@lionbest: Fakt, jeśli wystarcza im variant to jest dość dziwne (np. czemu boostowego wcześniej nie użyli, znacząco szybszy w końcu niż MPL). Cóż, i tak fajny write-up.