Wpis z mikrobloga

@adrwas:
przy płatności kartą jeśli coś będzie nie tak to zrobisz chargeback,
przy płatności paypalem jak coś masz ich ochronę i pomoc oraz zwrot,
a płatność kartą przez paypal to połączenie obu ochron, najlepiej wtedy zacząć od supportu paypala robiąc spór i roszczenie
  • Odpowiedz
@jedrek1212: najpierw jeśli trzeba będzie to zgłoś się do GB o zwrot, jeśli odmówią to postrasz ich chargbackiem, jeśli odmówią to skontaktuj się z bankiem powiedz że chcesz zrobić chargeback (obciążenie zwrotne) wypełnij wniosek i czekaj na decyzje

no kartą, akta czy mi zwrócą, jeśli nie ubezpieczyłem?


nie jestem twoim operatorem karty aby to wiedzieć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Andczej: on chyba pyta o to, czy bank uwzględni mu chargeback, w następującej sytuacji.
Jeżeli wymaga bank dowodów w postaci konwersacji, a z konwersacji wynika, że gb powołuje sie na swój regulamin - w którym ponoć mówią o tym, że jeżeli jeżeli nie wykupił ubezpieczenia to nie muszą oddawać hajsu/robić reshipa.
1. Czy faktycznie mają taki zapis w regulaminie?
2. Jeżeli tak, to co na to nasz bank?
  • Odpowiedz