Aktywne Wpisy
Azurusek +85
Pytanie do użytkownika @Grooveer, bo widzę że usunął mój jak widać niewygodny komentarz pod jednym z wpisów. Jak to jest możliwe że od rana do nocy co kilkanaście minut wstawiasz coś na Wykop? W takim razie jak się utrzymujesz nie pracując? Widać ewidentnie że jesteś opłacanym trollem, chyba że mieszkasz z mamą, która właśnie gotuje Ci parówki. #wojna #ukraina
JOluk +110
#blender #grafika3d #grafikakomputerowa
Komentarz usunięty przez autora
ustaw 1 na gpu.
w 2 pozycji ustaw sobie np 10.
domyslnie, blender pracuje na cpu.
U siebie mam i7-4790k i myslalem, ze bedzie #!$%@?, ale po gpu (970) doznalem szoku( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pamietaj, ze takie rzeczy jak np dym trzeba wypalac na cpu, z jakiegos powodu nie dziala na gpu
gotowy render?
zwieksz wartosc render w samples.
Ustaw dobrze swiatlo
@lupaczkokosow: pewien jestes?
Chyba, ze przez ostatni rok cos sie zmienilo. Dawno dymem sie nie bawilem, ale jeszcze w na poczatku 2016 trzeba bylo wypiekac na cpu
srednio pamietam, dlatego nie chce mowic na 100%. Ale z tego co kojarze, dym trzeba bylo na bank wypiekac na cpu i prawdopodobnie tez renderowac i dopiero pozniej nakladac na render z gpu
jak pozbyć się tych pikselów i co sie stało z żarówką oświetlającą (nie ma żadnej nałożonej kopii bo sprawdzałem)
sprobuj na poczatek.
Plus zwieksz ilosc sampli podczas renderu (zakladka sampling z obrazka po lewej)
rozumiem, ze masz przelaczony silnik na cycles render?
sampling - clamp indirect ustaw na 1 lub 1.5
daj expousure na 1.3 w performance
sample na 2000 min
a i jeszcze jedno filmic color managment - google it