Wpis z mikrobloga

@Duds0N: nie... do 1:00 do 6:00 na wykopie jest tz nocna zmiana
ogólnie to #!$%@? imby i się kumpujemy takie tam kółko miziania się po fiutach
ale jest bardzo ważna zasada
NA NOCNEJ SIE #!$%@? NIE TAGUJE I JUZ
@Duds0N: można spróbować w ten sposób:
http://www.seoportal.pl/adwords-sprawdz-statystyki-swojej-konkurencji

Ogólnie z tego co pamiętam, nie ma zakazu używania nazw konkurencyjnych firm w słowach kluczowych. Inaczej jest w treści reklam:
https://support.google.com/adwordspolicy/answer/6118?hl=pl

Choć z drugiej strony polskie sądy potrafiły i takie rzeczy ustalać:
https://www.silesiasem.pl/10-000-zl-kary-za-cudze-slowa-kluczowe-w-google-adwords

:)
@Duds0N: Bez dostępu do kampanii nie ma możliwości sprawdzenia, czy ktoś reklamuje się na brand w takim połączeniu. Może mieć dodane słowo kluczowe usługi hydrauliczne warszawa w obojętnie jakim dopasowaniu oprócz ścisłego i brak wykluczenia hydromax i jeśli to dopiszesz to szukanego słowa to reklama może się wyświetlić.