Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/okoski_ltWwMfLHkw,q60.jpg)
okoski 0
chyba zaczynam rozumieć co japońce widzą w krzywych zębach u bab, może mieć to swój urok
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/raszko754_KekeDmf4pb,q60.jpg)
raszko754 +29
Faktycznie pies w klatce w schronisku będzie miał lepiej, ja #!$%@? gdzie ja żyje. Pies 20 lat na karku a oni chcą z niego zrobić szczeniaka. Tam ludzie spali na podłodze a pies na wersalce XD
#danielmagical
#danielmagical
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/dc1bf377c73847fb48c2244ba51330486e17a782ff250ff8f7a244c19832301c,w150.png?author=raszko754&auth=fce92e8585e86a43e5b26647d2e5da05)
na obrazku wynik działania nastepującego kodu (brak znajomości języka nie jest jakąś wielką przeszkodą dla znających dowolny inny język programowania ;))
import haxe.ds.Vector;
class MyVector {
private var xxx: Vector;
public function new(size:Int) {
xxx = new Vector(size);
trace(xxx);
trace(Std.is(xxx, Int));
trace(xxx.length);
}
}
class Test {
static function main() {
new MyVector(42);
}
}
5+ lat temu było bardzo warto, bo haxe był następcą action scripta 3 i pozwalał o wiele wygodniej tworzyć flashowe gry.
Dzisiaj flashowe gierki nie są już tak popularne, ale jeśli chcesz jakąś stworzyć, to jest to najlepszy (jedyny?) wybór. W dodatku za darmo dostajesz tę samą grę z tym samym kodem działającą natywnie na windowsie, linuksie, macu, androidzie, iosie i paru
Z tego co wiem, Kongregate przyjmuje też gry w apletach Javy (hahahahahahahaha) i w HTML5+Javascript, a więc można użyć czegokolwiek, co się do JS kompiluje. No ale trzeba by na gołych canvasach i svgach jechać, bo nie ma chyba za wiele ładnie opakowanych bibliotek do tego. No i
o html5+js napisałem dokładnie to samo. LibGDX ma ten problem, że jeszcze kompletnie nic rozpoznawalnego na nim nie powstało.
W dodatku, wrzuciłem tam nawet komentarz z uproszczoną wersją ;)