Wpis z mikrobloga

#programowanie prawdziwe #heheszki w #haxe

na obrazku wynik działania nastepującego kodu (brak znajomości języka nie jest jakąś wielką przeszkodą dla znających dowolny inny język programowania ;))

import haxe.ds.Vector;

class MyVector {
private var xxx: Vector;

public function new(size:Int) {
xxx = new Vector(size);
trace(xxx);
trace(Std.is(xxx, Int));
trace(xxx.length);
}
}

class Test {
static function main() {
new MyVector(42);
}
}



źródło: comment_zyser2IKVnMEgKDDunTMn7wOPgUpuZ78.jpg
  • 11
@vytah: po tym bugu - nie wiem, czy warto...

5+ lat temu było bardzo warto, bo haxe był następcą action scripta 3 i pozwalał o wiele wygodniej tworzyć flashowe gry.

Dzisiaj flashowe gierki nie są już tak popularne, ale jeśli chcesz jakąś stworzyć, to jest to najlepszy (jedyny?) wybór. W dodatku za darmo dostajesz tę samą grę z tym samym kodem działającą natywnie na windowsie, linuksie, macu, androidzie, iosie i paru
@sasik520: E, to spasuję. Kotlin + LibGDX wystarczy na niszę gierkową (poza przeglądarkami, do nich jest Kotlin.js), a i w innych też wymiata.
Z tego co wiem, Kongregate przyjmuje też gry w apletach Javy (hahahahahahahaha) i w HTML5+Javascript, a więc można użyć czegokolwiek, co się do JS kompiluje. No ale trzeba by na gołych canvasach i svgach jechać, bo nie ma chyba za wiele ładnie opakowanych bibliotek do tego. No i
@vytah: faktycznie, ale

In general, we do not except Java games. Runescape was an exception, and right now the only games that we’re allowing to use Konduit to run through iframes are MMOs, all of which must be hand-approved. If you’re interested in submitting a game for review for Konduit, please email apps@kongregate.com.
@sasik520: Fucktycznie ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Nie znam kompletnie haxe, ale zaciekawił mnie ten błąd. Wygląda to tak, jakby SWF nie wspierał obiektów typu Vector i interpretował je jako samą "długość" (Int) wektora. Mega dziwne...
@slawpe13: podany przeze mnie kod nieprzypadkowo jest niemal identyczny (tylko prostszy), jak ten w zalinkowanym przez ciebie bugu :)

W dodatku, wrzuciłem tam nawet komentarz z uproszczoną wersją ;)