Wpis z mikrobloga

Sprawiłem sobie 3dsa i niestety już pierwszego dnia pojawiły się problemy. Lewy głośnik szumi nawet przy wyłączonym suwakiem dźwięku. Szum ustępuje tylko przy podłączonych słuchawkach. Spotkał się może ktoś z podobnym problemem ? Czy sprzęt jest uszkodzony ? #3ds #nintendo
  • 10
@Kazadum: Czy jeśli zgłoszę niezgodność towaru z umową w drodze Rękojmi z żądaniem wymiany na nowy, sprzedawca może odmówić i dokonać naprawy poprzez serwis ?
@Sarwol:
Az tak dobrze juz nie pamietam. z Innyego powodu polecalem rekojmie:
1) sprzedwca ma 14 dni na ustosunkowanie sie (gwarancja to z reguly 30 dni), jak sie nie ustosunkuje, przyjmuje sie, ze sprzet jest wadliwy
2) nie kazda usterka jest naprawiana na gwarancji. Np. moze sie okazac ze na gwarancji naprawiaja tylko popsute ekrany, a reszta nie podlega gwarancji:) W przypadku rekojmi - cos sie #!$%@?, to chcesz miec naprawione.
@Sarwol: też mam tego samego 3dsa z tego zestawu, mam te nieznaczne szumy na obu głośnikach. Możliwe że ten który Ci nie szumi jest popsuty oraz odnoszę wrażenie że szum jest normalny.

edycja: dodam że w tym modelu są też losowe luzy na ekranie i mój trochę lata.
@TomgTp: Prawy głośnik działa i muzyka z niego jest czysta. Lewy natomiast sprawa wrażenie jakby grało się na plaży i dźwięk jest szum jest naprawdę głośny. Wystąpiło to od razu po wyciągnięciu z pudełka. Ekrany w moim wydają się w porządku bez luzów. Wysyłam dziś w ramach w ramach rekojmi do sprzedawcy. Podobno serwis dla Polski jest w Czechach i może to zając do 3tyg. Miał ktoś może do czynienia z