Wpis z mikrobloga

Po długich poszukiwaniach telefonu koleżanka zamówiła #mi5 na #ibuygou, pierwszy zakup w Chinach, przesyłka UPS, dziś telefon dotarł do domu, paczka została odebrana bez sprawdzenia zawartości (niestety), po otworzeniu okazało się że w środku NIE MA TELEFONU.

Co można w tej sytuacji zrobić? Przychodzą mi do głowy trzy akcje, pisać do IBG, spór na paypalu, dzwonić do UPS. Czy i w jakiej kolejności się za to zabierać? Sprawa jest świeża i nie znam detali, będę uzupełniać informacje w miarę ich otrzymywania.

Wołam @ibuygou
  • 15
dziś telefon dotarł do domu, paczka została odebrana bez sprawdzenia zawartości (niestety) po otworzeniu okazało się że w środku NIE MA TELEFONU.


@meathor: Jakoś mi się wierzyć nie chce ( ͡º ͜ʖ͡º)

Niech to zapakuje najlepiej jak się da w to co zostało (o ile nie wyrzuciła) i nagra opening tylko tak, żeby nie było widać, że otwierana, ja tak raz zrobiłem jak się zagalopowałem z
Jakoś mi się wierzyć nie chce ( ͡º ͜ʖ͡º)


@Dezynwoltura: też jestem w szoku, zwłaszcza że to ja bardzo jej polecałem zakupy w Chinach i mi5. Na początku myślałem że to żart nawet.

nie zaniepokoiła was waga przesyłki przy odbiorze?


@bartek_gol: z tego co wiem paczkę odbierał ktoś z rodziny, koleżanka była w pracy. Zważywszy na to że to pierwszy zakup w Chinach i dość
@meathor: Kiedyś słyszałem, że kurier co prawda nie ma obowiązku czekać aż otworzysz towar, ale numer telefonu do niego powinien być i się dzwoni żeby spisać protokół w takich wypadkach, tym bardziej, że odebrał ktoś inny to nie musiał o tym wiedzieć, żeby sprawdzić. Być może tak spróbować o ile to prawda ?
@meathor Mirku niestety to tylko i wyłącznie błąd obsługi podczas pakowania, na pewno koleżanka nie zostanie na lodzie, nie martw się. Zrób Ty lub koleżanka szczegółowe zdjęcia pudełka jednego i drugiego, lepiej żebyście nie 'odpakowywali' tego ponownie. Wszystkie zdjęcia wraz z szczegółami zamówienia wyślij na support@ibuygou.com zapraszam również na PW jutro od godziny 6 pomogę Wam również w czasie rzeczywistym w kontakcie ze sklepem.

Zaznaczam że takie działanie nie jest celowe i
@Ibuygou: dzięki za odpowiedź! Koleżanka właśnie pisze do supportu i robi zdjęcia. Myślę że może na etapie przepakunku w Holandii doszło do niedopatrzenia (w paczce było tylko zamówione wraz z telefonem szkło hartowane, a przecież dwoma paczkami by tego nie wysłali, numer trackingowy był tylko jeden) albo faktycznie w magazynie nawalili. Póki co zobaczymy co support ibg uradzi. Będę kontaktował się z wami w razie jakiś pytań i informował tutaj o
@Ibuygou: Jeśli paczka nie wyglądała by podejrzanie/ nie byłaby uszkodzona, odebrałbym podpisując a następnie otwierając nie było by telefonu/byłby uszkodzony? Co w takiej sytuacji? Czy nagranie otwarcia dało by mi gwarancje zwrotu kosztów?
@Dezynwoltura dzięki Mirek, ale z tym browarem to zobaczymy ( ͡º ͜ʖ͡º)

@Dawiducik zawsze warto nagrywać otwieranie paczki nie na złość ani żeby mieć miliony wyświetleń na YT ale właśnie dla szybkiego wyjaśnienia sprawy i dla jasności. Takie nagranie jest na pewno gwarancją, ale też i bez niego sprawę da się rozwiązać.