Wpis z mikrobloga

@LAN_gusta: ogólnie rzecz biorąc jestem informatykiem, wiem jak się zabezpieczyć, samo hasło miało 28znaków i wątpię aby ktoś je wyciągnął.... coś mi tu śmierdzi
Adres IP zapewne z sieci TOR ale podałem to co dostałem na maila.
wiedziałem że zaraz posypią się komentarze co za informatyk. Zastanawiałem się czy to napisać kilka razy.
Dla Twojej wiadomości otóż to jest giełda czyli do grania, zainwestowałem w walutę którą uważałem że będzie wzrastać. Siłą rzeczy musiałem to "trzymać" na giełdzie żeby grać.
@qkiz_xt: W sumie to dziwne, że nie ma nic w historii wypłat. Jak coś trzymasz long-term to warto też pomyśleć o paperwallecie. Liczę, że support będzie umiał wytłumaczyć brak informacji o wypłatach i zniknięcie btc :)
Ludzie zakładajcie 2FA. To już nie pierwszy raz gdy coś takiego dzieje się na bittrexie, wspólnym mianownikiem zawsze jest brak 2fa na kontach. Krąży plotka, że ktoś z wewnątrz okrada portfele klientów. Bez włączonego 2fa mogą wam wcisnąć cokolwiek zechcą, że wina jest po waszej stronie(i taką odpowiedź otrzymasz od supportu) i nikt im niczego nie udowodni.

Ten cały Richie to typowy cwaniak i manipuluje jak się da. Tam się nie trzyma
Ten cały Richie to typowy cwaniak i manipuluje jak się da. Tam się nie trzyma pieniędzy, tylko sprzedaje gównocoina i od razu wypłaca


@hughmm: powiem Ci że powoli zbliża się afera na bittrex. Niestety taki sytuacje nie sprzyjają zainteresowaniu Bitkiem a wręcz wielu moich znajomych to zniechęca. BTC ma jedną wadę. Nie powstała jeszcze żadna naprawdę bezpieczna giełda BTC. Obecnie każda giełda jest w jakiś sposób zależna od człowieka. A tam
@qkiz_xt: Tak sobie myślę -- może sprawdź dobrze pozycją Wallet - bo może masz faktycznie te Twoje krypto - i wcale nie zostały wypłacone.Np są jako oczekujące w sprzedaży jakiegoś alta albo dałeś jakiś zakup i wiszą w oczekujących a Ty np panikę nie potrzebnie siejesz.