Wpis z mikrobloga

@NocnyMarek:

takie złe doświadczenia z Lenovo?

Z jakiegoś powodu są tańsze od konkurencji, mam złą wiadomość, nie oferują on-site dla ideapadów. :P

bo rok gwarancji przy sprzęcie za prawie 5k to trochę mało :)

A cóż to za konfigurację wybrałeś, to jest y700-15 czy y700-17?
@NocnyMarek:
ale to i tak dużo, 3939 zł za sam laptop, 250GB mx200 na m.2 sata to 449 + 385 zł za windows 8.1 box = 4773 zł i tak się zastanawiam jaką dokładną konfigurację wybrałeś.

Jest coś takiego 36 miesięcy w trybie ON-SITE e-IdeaPad (5WS0G05634, 350 zł w xtreem) musiałbyś się zapytać na infolinii ile by za to chcieli i który serwisów w Polsce się nim zajmuje oraz czy faktycznie
@Pustulka: zadzwoniłem do supportu Lenovo. Konsultant powiedział: nieważne, że laptop kupiony został na firmę, w systemie już ma gwarancję do 16.01.2018 r. i ewentualnie problem może być w okresie 30.12.2017-16.01.2018, ale gwarancji ma być na ten sprzęt 2 lata, na 100%. Dziwne, ale cieszy mnie to :)