Wpis z mikrobloga

@mikrolongin: to co za problem powiedzieć konsultantowi że chcesz otrzymać zwrot za rozmowę z nim skoro nie ma domyślnie LTE, sam tak robiłem w różnych sprawach i odrazu podczas rozmowy dostawałem zwrot za połaczenie z BOK.
  • Odpowiedz
@mikrolongin: czasem kontultant odmówi to trzeba go przycisnąć, jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło żeby odmówili. A na upartego można napisać reklamację, jak zobacza że ktoś się do nich rzuca o 1 czy 2zł za połaczenie to dla świetego spokoju oddadzą, a napisanie maila to 2 minuty.
  • Odpowiedz
@mikrolongin: Usługa LTE była włączana automatycznie. Możliwe jednak, że podczas włączania korzystałeś z oferty/planu, w którym LTE nie było dostępne dlatego wymagało to włączenia przez BOK jednak nie ma to związku z pocztą głosową.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Konsultant włączył i wyłączył mi usługę Poczta Głosowa, żeby zadziałało. Sam pytał czy korzystam z PG, bo mi ją włączy, a później wyłączy "i powinno zaskoczyć" :)

Nie wnikam co to zmienia w systemie, ale tak to wygląda z perspektywy klienta.

Dwa miesiące temu wymieniałem kartę SIM z takiej z logo IDEA na nową microSIM. Wtedy pani w salonie nie mówiła nic, że LTE nie będzie śmigać, dopóki go nie
  • Odpowiedz
@mikrolongin: Usługa domyślnie powinna być włączona od razu dlatego nie dajemy opcji zarządzania przez stronę, niestety nie mam jak sprawdzić szczegółów sprawy. Dodatkowo w większości salonów nie ma podglądu do usług na numerach.
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: Powinna być, ale nie była :) Już wszystko ok, ale procedurę przedstawiłem w poście. Myślę, że Pani w salonie miała dostęp do podglądu usług - na pewno miała dostęp do połączeń z mojego konta i jego stanu, bo mnie o niego wypytywała. A to chyba bardziej wrażliwe informacje niż to czy mam włączone granie na czekanie lub pocztę głosową ;)
  • Odpowiedz