Aktywne Wpisy
![kotka-a](https://wykop.pl/cdn/c0834752/b9a393eb7572eff1920eb939010ae811112e4b06025999a7dd7a07bfb33e2295,q60.jpg)
kotka-a +7
Ile macie przy sobie gotówki? Samej gotówki, a nie bezgotówkowej. Ciekawe czy ludzie noszą jeszcze przy sobie kasę xD
#kiciochpyta
#kiciochpyta
![maciekXDDD](https://wykop.pl/cdn/c3397992/maciekXDDD_VtDrfqRU1f,q60.jpg)
maciekXDDD +789
byłem dziś w tym syfie zwanym #biedronka. przy nabijaniu szparagów zablokowała mi się kasa i trzeba było czekać na obsługę. pani podeszła, zalogowała się do systemu i zwróciłem uwagę, że kasa się zablokowała przez nieprawidłową wagę szparagów (waga 440 g, oczekiwana waga 500 g). z ciekawości wziąłem kilka innych wiązek i wychodzi na to, że biedronka wali w #!$%@? nie tylko na cenówkach, ale i na wadze produktów. różnice czasem mniejsze,
![maciekXDDD - byłem dziś w tym syfie zwanym #biedronka. przy nabijaniu szparagów zablo...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/457f2afdb7ac3827fefc8901ddd1e4fda296b043964b5444299efa7aee818cfc,w150.jpg?author=maciekXDDD&auth=1de1e77a46674003be68e29e94d5a860)
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz
@piastun: wszystko ślą do niemiec? Wiesz może czy lepiej bezpośrednio zgłaszać do Lenovo czy lepiej do pośrednika (sklepu)?
Komentarz usunięty przez autora
Nie można wysłać samego dysku.http://shop.lenovo.com/pl/pl/contact/
Dzwoń w poniedziałek,tam ci wszystko powiedzą.Btw jaki model laptopa masz? To ważne info
W poniedziałek jestem już za granicą na dwa tygodnie. Wypadało by to załatwić właśnie w tym czasie.
Jakie to ma znaczenie? Lenovo g500 o ile się nie mylę.
Strona 31-dysk możesz wymienić sam o ile nic nie uszkodzisz.
http://www.lenovo.com/shop/americas/content/user_guides/g410_g510_ug_en.pdf
Lepiej zgłaszaj samemu,RTV AGD to partacze uwierz mi wiem z autopsji.Jak ci dysk padł to na pewno nikt nie powie że to mechaniczne-co innego jakbyś go upuścił czy coś takiego.A laptopa to przed wysyłka najlepiej jakąś folią bąbelkową owinąć albo gazetami i dopiero do paczki.
No z zasady paczkami z laptopami ani samymi laptopami się nie rzuca ale wiadomo jak
@ImOut: rozumiem ze kuriera do serwisu zamawiam na ich koszt? Postaram się jeszcze dziś to załatwić, tak żeby w poniedziałek, max we wtorek mogli to odebrać z domu. Przyjeżdżam z urlopu za 13 i fajnie by było jakby przez ten czas już coś się z laptopem działo, bo wiadomo ze znacznie mniej bym go wtedy praktycznie nie miał, albo w co jednak wątpię, przyszedł by w tym samym czasie.