Wpis z mikrobloga

@kontrowersje: w rozwiązania jak w Bazylei nie wierzę w tym mieście. To musiałby być tunel z rozjazdami pod ziemią aby mógł dołączyć się ruch z Pawiej w stronę 29-tej. Plus pewnie mały wiadukt, lub poziom tunelu w stronę ATW. Czytaj science-fiction z naciskiem na fiction.
  • Odpowiedz
@robroypl: ruch z Pawiej na Aleje w ogóle powinien być zlikwidowany (przeniesiony na planowaną już od dawna drogę równoległą - poprzez ulicę Stwosza)
no może ewentualnie prawoskręt z Aleji w Pawią dla autobusów
  • Odpowiedz
@kontrowersje: w lewo akurat w stronę ATW mogło by iść górą (poziom 0 ziemi). Natomiast problem jest prawo nad torami :) Musiała by być możliwość wjazdu w połowie tunelu i dołączenie do ruchu wychodzącego z ATW. Kupa kasy. Natomiast o ten 1 pas po obu stronach dobudować to już nie takie wielkie halo. A uwolniło by korki zbiorkomu (zachowania ciągłość buspasa od aleji po Opolską), a i ludzie jeżdżący samochodami mieli
  • Odpowiedz
@robroypl: ja tak w ogóle czekam kiedy ktoś stwierdzi, że ten wiadukt już się nie nadaje do jazdy i zostanie zamknięty. ciekawe jak wtedy cały ruch przeskoczy... #korkogedon
ewentualnie co by było gdyby się spalił, tak jak most w Wawie

miasto powinno mieć jakąś spójną i długofalową wizję tego jak kształtować ruch samochodowy w centrum
mażą mi się Aleje tylko ze zbiorkomem i rowerami, niech sobie samochody objeżdżają obwodnicą (ringiem, hehe)
  • Odpowiedz
@hankm: dawno powinien byc rozbudowany o buspas aby ten zbiorkom cennego pasa nie zabieral. By potem znow na buspas sie wryc.


@robroypl: tam jest fatalnie od kiedy debile z ZIKiT wymyśliły, że samochody jadące z Pawiej nie mają bezkolizyjnego wjazdy w ATW. A można było zrobić dobrze - likwidując tę namiastkę pasa zieleni między jezdniami ATW...
  • Odpowiedz