Wpis z mikrobloga

@dropz: Ford Escort Cosworth HTT anno domini 1995, 2.0 turbo - silnik YBT, wersja z końcówki produkcji z mniejszą turbiną i WRCową głowicą, bez wtrysku Magneti Marelli, za to z zewnętrznym komputerem wtryskowym EECV. Mechanicznie delikatnie pomiziany, z zewnątrz trzymany w stanie fabryka (czyli blacharka raz w roku :) #passionford). Obecnie coś pod 300 kucyków, bo miałem kilka małych przygód i z paru gadżetów trzeba było zrezygnować. Samochód przywracany teraz
  • Odpowiedz
@mrfixpl: Oryginałów nie było. Borbet robił bardzo podobne felgi w różnych rozmiarach - od 16" do 18".
@dropz: T1R mają dość twardą mieszankę, więc się raczej nie ścierają za bardzo. Rocznie tym autem robię koło 10kkm.
  • Odpowiedz
@kowzan: douczyłem się trochę i właśnie widzę, ze klepali ten wzór felg nawet w 13'' i 15''. Kilka odmian w 16'' (różne offsety, możliwe że również różna twardość felgi) w zależności od przeznaczenia (Mondeo, Cossie).
Jakby co to zawsze możesz założyć białe OZ grandturismo ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz