Wpis z mikrobloga

@ksaler: Dla mnie ten interfejs jest nieprzyjazny. W starym interfejsie loguję się i widzę salda wszystkich kont, tutaj musze się przełączać. Do tego na siłe wciskają mi jakieś gówniane produkty, czy tam promocje. Loguję się do banku, a nie do galerii handlowej i co mnie interesuje zniżka na kawę, czy inny badziew. To jest dla mnie przegięcie.
  • Odpowiedz
@ksaler: Nadal 'taki nieprzyjazny', nie widzę w nowym ui nic złego poza głupią mGrą, imo interfejs jest bardzo czytelny i prosty do ogarnięcia. Jak dla mnie 3 kliki teraz to w starym ui było 6-7 + był jak dla mnie mega nieczytelny.
  • Odpowiedz
@ksaler: Dokładnie jak piszesz udają, że walczą z nowym interfejsem który zmienił tylko wygląd. Kompletnie nic nie zostało ujęte z usług czy warunków, zostało tylko dodane kilka z których nikt nie karze korzystać.

Na początku też byłem przeciwny ale korzystam już z pół roku i się przyzwyczaiłem.
  • Odpowiedz
@coredump: Według mnie próbujesz straszyć, że zmienisz bank korzystając z tak wielu usług. Prawda jest taka, że nie zmienisz i przyzwyczaisz się do nowego interfejsu szybciej niż ci wydaje.
  • Odpowiedz
@bury256: @coredump: @Kemsan:

oczywiście każdy może robić sobie co chce, ale dziwi mnie, że w dobie internetu, kiedy co i rusz pojawiają się nowe portale, nowe serwisy społecznościowe, nowe aplikacje na coraz nowsze telefony, tyle emocji budzi nowy interfejs banku internetowego :D żyjemy w XXI wieku, szukamy pracy jako spece od IT i internetu, a rezygnujemy z banku bo ma nowy interfejs :)

wypok też zmienił interfejs i chyba
  • Odpowiedz
@bury256: @coredump: @Kemsan: Nie jest mi potrzebny wykres z saldami moich kont, jestem matematykiem i wolę patrzeć na liczby niż na suwaki zajmujące 10% ekranu. Po cholerę mi w banku avatar? Po co zrobili przełączanie się między profilem firmowym, a prywatnym? Login jest jeden, chce się zalogować i widzieć saldo wszystkich rachunków.
  • Odpowiedz
@coredump: W takim razie mBank powinien zrobić również ver. uproszczoną ze schowanym ribbonem, saldem z kont w prostej i czytelnej postaci itd. Takie coś zadowoliłoby obie strony - interfejs nowy, ale z takim pomniejszym wsparciem dla osób lubiących totalną prostotę. Co nie zmienia faktu, że odchodzenie od banku bo ma nowy interfejs jest dla mnie dziwne, ale po części Ciebie rozumiem.
  • Odpowiedz
@ufolufol: Wstyd, że co? Że przeszkadzają mi wodotryski w postaci suwaków z saldami kont i avatarem na 30% ekranu? Że miałem prosty interfejs, w którym widziałem wszystkie salda, a teraz nagle mi się zmienia i muszę robić "przelogowanie", jeśli chcę tylko zobaczyć, czy faktura została opłacona? Nie uważam, że mam się czego wstydzić.
  • Odpowiedz
@coredump: Też mam tam konto i również ubolewam nad zmianą interfejsu na nowomodny i cukierkowaty. Ale żeby z tego powodu robić emoquit? No ja Cię proszę. Jak masz trudności z nowym interfejsem to posiedź i pokorzystaj z niego trochę i się nauczysz.
  • Odpowiedz
@ufolufol: to popłynąłeś z tym emoquit. Jeśli nie odpowiada mi obsługa, gdzieś gdzie jestem klientem to szukam alternatywy gdzie znajdę produkt o podobnych parametrach z lepszą obsługą i dlatego zadałem pytanie, czy ktoś na wykopie (mikro) poleca jakiś bank jako alternatywę dla mbanku z lepszym interfejsem niż nowy mbank, ale jak to często bywa wśród ludzi mało inteligentnych nikt nie odpowiedział mi na zadane pytanie tylko wszyscy zaczęli drążyć temat
  • Odpowiedz
@coredump W Inteligo masz względnie prosty interfejs jednak cóż z tego jak bank zdziera na każdym kroku.

Jak śpiewał poeta: każdy ma swoje priorytety.

Bzwbk jest też dość intuicyjne jednak uwagi jak wyżej.
  • Odpowiedz
@coredump: Sprawdź bank Millenium strona przejrzysta czytelna i funkcjonalna. Nie korzystam z tylu produktów bankowych co Ty, ale pogadaj z konsultantem dość kompetentni, może jest wersja demo portalu na www.
  • Odpowiedz