Dołączyłem do jej rodziny Spotify i kazała mi zapłacić za pół roku z góry. Po miesiącu dostałem maila, że płatność za rodzinę nie powiodła się. Napisałem do niej i podobno ma jakieś problemy z kartą płatniczą i „jutro podpina nową kartę”. Minęło kilka dni i sytuacja stoi na tym, że zablokowała mój numer telefonu i nadal mam Spotify free.
@Rigs89: Z tego samego założenia wyszedłem, tym bardziej, że nigdy nie miałem problemów jak się z kimś stąd dogadywałem na jakieś konta. Wiadomość dostałem 27 lutego od niej.
A szkoda #!$%@? słów na ten tag. #!$%@? po wardędze 24/7, robicie z niego najgorszego zwyrola, a jak przychodzi co do czego to z chuyem w łapie czekacie na live, przysł#!$%@? się każdemu słowu i bez weryfikacji wierzycie we wszystko co wardęga powie. Elita internetu, której każdy się boi i każdy influencer chce się przypodobać xD wstyd tu siedzieć #famemma