DPD - bezczelne standardy obsługi | kadra kierownicza
Nie należę do osób, które będą robić awanturę z byle powodu. Ale tym przypadkiem DPD przekroczyło granicę. Chciałbym aby kierownictwo wysokiego szczebla dowiedziało się o tym jak traktuje się ich klientów.
z- 340
- #
- #
- #
- #
- #
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie pobierać
Jak pewnie zauważyłeś, to nie były pytania a przede wszystkim stwierdzenia po zobaczeniu tylko screena.