DPD - bezczelne standardy obsługi | kadra kierownicza
Nie należę do osób, które będą robić awanturę z byle powodu. Ale tym przypadkiem DPD przekroczyło granicę. Chciałbym aby kierownictwo wysokiego szczebla dowiedziało się o tym jak traktuje się ich klientów.
z- 340
- #
- #
- #
- #
- #
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie
Nie wiem czy przeczytałeś całość wpisu czy tylko screen SMSa. To nie jest sytuacja w stulu hurr durr, kurła place wymagam, ma dostarczyc przesyłke i chu*.
Tu chodzi o to jak kurier zareagował na prośbę zawrócenia gdy był kilka metrów od domu. A zrobił to tak: „Nie. Nie będę ślęczeć pod bramą” i jep słuchawką. Dla niego wydaje mi się to lepsza sytuacja niż zwracać przesyłkę na magazyn, następnie
Jak pewnie zauważyłeś, to nie były pytania a przede wszystkim stwierdzenia po zobaczeniu tylko screena.