@KKK1337: troche zdziadzialem i mi sie nie chcialo robi to gralem w lola ( ͡°͜ʖ͡°) .programowanie odstawilem na polke ale modele jakies tam robie traz w tym momecie robie etykietkie na model butelki wina. a przez te 6 mies robilem fotel bo leniwy sie zrobilem ale staram sie robic cokolwie z modelowania chocby powoli to do celu. Duzo tutoriali ogladam dlatego teraz robie takie
Witam serdecznie. Jakos tak z pol roku temy odbyla sie zbiorka na moj nowy wozek elektryczny Airwheel h3s. I to wlasnie wypok.pl zebral 20 k na rzecz mojej akcji. Dzieki ( ͡°͜ʖ͡°) i tu mam takie wideo i pare fotek. sorry ze tak pozno ale tak wyszlo.
Chciałbym prosic o jakies rady. Wiem, ze dłoniom brak szczegółów , stopy w ogóle nie modelowanie , morda nie wyjsciowa. ( ͡°͜ʖ͡°) Zalezy mi na poprawnej retopologi, ale nigdy w 100% jej nie skonczylem. Dzieki. #blender
akurat długosci kończyn nie ustalalem, korzystam z addona sculpt tools kit i tam sa gotowe basemeshe moze tak to wygladac przez ortoghraphic camera? A co do obojczykow to wydawalo mi sie ze przy tej ilosci miesni ktora ma ten model to obojczyki nie powinny byc widoczne ( ͡°͜ʖ͡°) my bad.
@amisobad:" Na jakiej poprawnej topologi Ci zależy? Retopo ręczne robisz na końcu, jak już zrobisz high poly, lub zaczynasz od razu z basemesha, który ma dobrą topologię i jej nie zmieniasz."
wiem jak to dziala tylko nie wiem czy dobrze retopo robie.
@amisobad: dobra to tak. zredukujec siatke, poprawie proporcje i ci pokaze. tylko czy takie proporcje sa ok? I dzieki za pomoc naprawde mi zalezy zeby bylo jak najbardziej profesjonalnie. Grafike lubie nawet bardziej niz programowanie. ( ͡°͜ʖ͡°)