Kojarzy ktoś problem z ustawieniem centrum sms na iphone? Iphone xr, nowa karta sim od virgin, wszystko działa oprócz wysyłania sms. Przy wpisaniu numeru *#5005*7672# dostaje komunikat "Wprowadziłes błedny kod *#5005*7672#. Spróbuj ponownie". Przy próbie ustawienia tak samo - odzywa się "nie można zrealizować z przyczyn technicznych". W virgin twierdzą, ze wina nie leży po ich stronie. Po przełożeniu karty sim do androida działa w porzadku. Przegooglałem wszystkie fora, nic nie pomaga
@ksieznisia: telefon nie był mój, historia wyglądała tak, że właścicielka telefonu kontaktowała się zarówno obsługą klienta Virgin oraz supportem Apple i nic, zero pomysłów dlaczego nie działa. Dopiero przy czwartym czy piątym połączeniu z Virgin trafiła na kogoś bardziej ogarniętego kto przekonfigurował coś ich stronie i zaczęło działać.
@JezusySandala: To tylko numer do sprawdzenia centrum sms, numer do ustawiania jest dłuższy.