Czy ktoś użytkuje iPhone 11 w Tmobile i ma problem z połączeniami?
Mam od 3tyg. Iphona (z sieci) przez cały okres użytkowania występuje problem z połączeniami - tzn. Nie słychać mnie/albo słychać bardzo słabo. Ja słyszę rozmówcę idealnie - problem nie występuje przy połączeniach typu FaceTime/wifi. Czasami jest tak w co którymś połączeniu czasami praktycznie w każdym.
Tmobile rozkłada ręce, że to wina Apple i mają dużo takich zgłoszeń i trzeba czekać
Mam od 3tyg. Iphona (z sieci) przez cały okres użytkowania występuje problem z połączeniami - tzn. Nie słychać mnie/albo słychać bardzo słabo. Ja słyszę rozmówcę idealnie - problem nie występuje przy połączeniach typu FaceTime/wifi. Czasami jest tak w co którymś połączeniu czasami praktycznie w każdym.
Tmobile rozkłada ręce, że to wina Apple i mają dużo takich zgłoszeń i trzeba czekać