morele usuwają opłacone zamówienie!
Wczoraj zamówiłem na morelach mikrofon, dostępnych było 14 sztuk, po zakupie ilość spadła do 13. Dzisiaj sprawdzam status i usunięte, zero wiadomości, telefonów. Cena wzrosła, mieli błąd, ale to ich problem a nie klienta. Żenująca obsługa
z- 49
- #
- #
"Czy może się zdarzyć, że zamówienie nie zostanie zatwierdzone lub będzie zrealizowane częściowo ?
W bardzo rzadkich przypadkach może nastąpić sytuacja, że duża ilość zamówień na ten sam produkt spowoduje przekroczenie stanów magazynowych. W takim przypadku handlowiec nie będzie mógł zatwierdzić zamówienia i niezwłocznie się z Tobą skontaktuje telefonicznie lub mailowo."
Po 2, obsługa klienta jest na poziomie żenującym. Nie otrzymałem
dnia 14 grudnia, tj. czwartek, w godzinach wieczornych w systemie składania zamówień w sklepie internetowym morele.net pojawił się błąd, którego wynikiem było nieprawidłowe naliczanie cen przy dokonywanych zakupach wybranych kategorii i produktów. Tym samym, z uwagi na powstałą sytuację, złożone przez Panią/Pana zamówienie nie może zostać potwierdzone i zrealizowane.
Szczegółowe informacje dot. statusu składanych zamówień znajdują się w panelu Klienta na stronie sklepu w zakładce „Zamówienia”
Pragniemy