Miał ktoś problemy ze zwrotem kasy w #eventim przy zwrocie biletów? Bilety odebrali miesiąc temu, w ciągu 14 dni od odebrania biletów miałem otrzymać zwrot kasy (tak mówi ich regulamin), a tu nic nie potrafią zdziałać, wyjaśnić, odpowiedzieć. Oczywiście pisałem maile, dzwoniłem... ale nic, od blisko dwóch tygodni wyjaśniają sprawę z księgowością lub wysyłają potwierdzenie wykonania przelewu ¯_(ツ)_/¯ czego oczywiście również nie otrzymuję.
@Morgoth143: cześć, mółgbyś opisać jak sytuacja się rozwinęła? Jestem już na etapie po wysyłce biletów i czekam, aż odbiorą list (podobno teraz mają biuro zamknięte i ktoś od czasu do czasu od nich gania na pocztę po polecone). Jestem ciekaw czego mogę się spodziewać.
@seanconnery cześć, otóż nie. W połowie maja odebrali bilety i od tego czasu cisza. Napisałem maila do nich w zeszłym tygodniu jak się sprawy mają, to w skrócie otrzymałem informację, że zgodnie z tarczą 4.0 mogą mi dać voucher lub kasę do 180 dni XD zobaczymy co z tego wyjdzie. Masz podobną sytuację?
Pytanie, czy takie coś jest sens zgłaszać