Aston Martin is set to become the title sponsor of the Red Bull Formula 1 team for the 2018 season, sources with good knowledge of the situation have revealed.
Jako ciekawostka takie porównanie. Całkiem nieźle widać dlaczego Massa nie jest jeszcze aż taki tragiczny, Sainz nie aż taki średni (xd) i dlaczego Palmer prawdopodobnie odejdzie na wcześniejszą emeryturę.
Possibility of a difficult situation in Malaysia with Renault, Sainz and Palmer. Palmer is not willing to leave as he still has a contract, possibility of legal action.
@tatwarm: nie wiem co Cię śmieszy. Jeśli faktycznie chcą go wydymać w podobny sposób jak Heidfelda w 2011r. czy Giedo w 2015r. to jestem po stronie Palmera.
Przyniósł sponsoring do zespołu i kolejny raz w F1 zespół pokazuje jak bardzo ma w p-----e pewne niepisane zasady. Oczywiście liczy się czysty zysk, ale mam nadzieję że się Renault k---a na tym grubo przejedzie i będą finalnie stratni.
AMuS Confirming McLaren with Renault Power for 2018. Honda to Toro Rosso. Sainz at Renault for Malaysia GP
McLaren: -will have to pay for the Renault engines, do without Honda's financial aid, and pay Alonso's salary -Mansour Ojjeh and Bahrain Mumtalakat will cover these additional costs for one year, giving Zak Brown and Eric Boullier time to lure sponsors with good results on track
Nowy szef Saubera wrócił do współpracy z Ferrari i mówi się, że jednym z punktów umowy jest udostępnienie miejsca dla Leclerca (oba fotele w Haasie niestety zajęte). Mocno związany z właścicielami zespołu Ericsson zapewne zostanie na przyszły sezon i przez to Wehrlein jest na wylocie. Wolff zapewne będzie chciał go utrzymać w stawce i zgłosi się do Claire. Jaki im to daje wybór?
- Japan 2014
- Great Britain 2015
- United States 2015
- Monaco 2016
źródło: comment_EG3uQloEACh57b1LZEhfg9RK0SZTxPA4.jpg
Pobierz