Pytanie do osób które zamawiały z #banggood przed 13 czerwca i mają tracking same cyfry początek od 48 ruszyły komuś te #!$%@? paczki w końcu? Tracę cierpliwość osobom które zamówiły po 13 podobno już ruszył tracking a u mnie dalej nic... #priorityline #pdm #gearbest
Wczoraj dostałem info, że są w Nysie i będą wieczorem nadane. Nie były. Dzisiaj dzwonie i miła pani z obsługi klienta poinformowała mnie, że status jest błędny i nie ma ich na magazynie w Polsce. Prawdopodobnie przesyłki utknęły na magazynie w Longdonie. Więc pytam czy w Longdonie czy w Londynie, Pani nie widziała, bo statusy przesyłek może wypełniać NADAWCA PACZKI! Także nic nie stoi na przeszkodzie, żeby kolejny status paczki mówił że
Pytałem kilka razy w różny sposób, czy ma pewność, czy to sprawdzone info, czy się dowiadywali i konsultantka potwierdziła, że są w magazynie w nysie i wieczorem będą nadane. Dzisiaj już zupełnie inna retoryka. Nie ma paczek w polsce i nie ma pewności gdzie są. Reszta tak jak pisałem wyżej. Generalnie meritum, że zanim nie minęło 60 dni jest nadzieja. hehe dobre sobie.
Konsultantka świata przesyłek wyraźnie mi powiedziała, że nadawca jako ich klient ma prawo nadawać statusy. Statusty nie są oparte na tym że paczka została gdzieś zeskanowana, tylko statusy są wpisane ręcznie. PATOLOGIA. Może by dać to do serwisów typu onet czy wp. Niech zrobią artykuł, typu chaos w zamówieniach z chin, przesyłki nie dochodzą, niech ludzie uważają. Przecież to setki przesyłek, poczytajcie fora i internet zagraniczny, ten sam problem mają ludzie z
Wg. konsultantki swiata przesyłek, jakaś partia paczek ze statusem longdon z 1 lipca dotarła do ich rąk i została zeskanowana i nadana dalej (powinno być to widoczne). Co z resztą paczek nie wiadomo a widoczne statusy są nic nie warte do momentu kiedy świat przesyłek odbierze i zeskanuje paczki z magazynu w longdon. Dzisiaj rozmawiałem też z konsultantem dotpay przez który płaciłem, był zaskoczony i stwierdził, że nie mają póki co reklamacji,
Dzisiaj banggood przeszło samych siebie, napisałem do nich na czacie, o konkretną datę kiedy będę mógł się ubiegać o zwrot pieniędzy, bo już sie zbliża 60 dni, poinformowano mnie, że nie dostanę takiej odpowiedzi. Zapytałem dlaczego usunęli opcję refundu ze strony, zmienili datę wysyłki i oznaczyli paczkę jako dostarczoną, w odpowiedzi dostałem "sory for that". Oszuści i tyle.
Ja dostałem to samo w odpowiedzi na maila, w którym zamieściłem screeny, w których widać, że wybierałem inny sposób wysyłki, w którym zmienili status na dostarczony, oraz skorygowali ponownie datę wysyłki, screeny z chatu w którym zapewniali, że zwrócą mi kasę do 8 sierpnia, maile ze świata przesyłek, które potwierdzają, że status w nysie jest błędny. Poinformowałem też, że zgłoszę kradzież i oszustwo, a jak to nie poskutkuje pójdę z tym do
@theoforos1: Zachowaj takie odzywki dla siebie. Zamówiłem telefon z chin bezpośrednio po premierze, w dobrej promocji. Nie było go jeszcze w kraju, przynajmniej nie w normalnej cenie. Wybrałem i opłaciłem przesyłkę kurierem gdzie vat jest prawie zawsze i na to też mam screeny, towar został wysłany jakąś dziwną przesyłką za 1.53 zł. (o ile wgl.) To nie kwestia jednej paczki tylko kilkuset z całej europy. Nikt nie będzie się zajmował
@imthereason: Ja to przerabiam, płaciłem przez dotpay, banggood twierdzi że proccesing refunda bedzie trwał 7-14 dni od daty zgłoszenia, potem dostaniesz na maila notyfikację i zwrot kasy, znowu granie na zwłokę.
dzwonie i miła pani z obsługi klienta poinformowała mnie, że status jest błędny i nie ma ich na magazynie w Polsce. Prawdopodobnie przesyłki utknęły na magazynie w Longdonie. Więc pytam czy w Longdonie czy w Londynie, Pani nie widziała, bo statusy przesyłek może wypełniać NADAWCA PACZKI! Także nic nie stoi na przeszkodzie, żeby kolejny status paczki mówił że
Dzisiaj rozmawiałem też z konsultantem dotpay przez który płaciłem, był zaskoczony i stwierdził, że nie mają póki co reklamacji,
Poinformowałem też, że zgłoszę kradzież i oszustwo, a jak to nie poskutkuje pójdę z tym do