- 6
- 4
- 7
- 5
- 6
- 4
- 6
- 4
- 7
- 3
@Famina: zatem coś skrobnę:
Aby serwisować łożyska trzeba mieć serwisowane łożyska :D
Jak poznać ? łożyska będą miały taki otwarty pierścień rozporowy,
który trzyma blaszkę chroniącą kulki łożysk.
Jak już takowe posiadamy to zaczynamy od wyjęcia łożysk z kółek.
Ja pierwsze wybijam kluczem t-wrench (opierając tuż przy tulejce)
a drugie markerem z okrągłą skuwką. Trzeba uważać aby nie wgiąć blaszek.
Po wyjęciu wszystkich łożysk i tulejek zabieram się za otwieranie.
Polecam
Aby serwisować łożyska trzeba mieć serwisowane łożyska :D
Jak poznać ? łożyska będą miały taki otwarty pierścień rozporowy,
który trzyma blaszkę chroniącą kulki łożysk.
Jak już takowe posiadamy to zaczynamy od wyjęcia łożysk z kółek.
Ja pierwsze wybijam kluczem t-wrench (opierając tuż przy tulejce)
a drugie markerem z okrągłą skuwką. Trzeba uważać aby nie wgiąć blaszek.
Po wyjęciu wszystkich łożysk i tulejek zabieram się za otwieranie.
Polecam
- 1
@Famina I jeszcze jedno. Nie martw się jeśli po czyszczeniu kółka nie będą się kręcić tak jak wcześniej, musisz rozjeździć smar. I z tym smarem to nie przesadzaj. ;)
- 6
- 6
#rolkomaraton