Trafiłem tu przez przypadek, ale chciałem was również ustrzec przed sklepem MEBLE AGATA. Fakt, że mój przypadek miał miejsce ponad rok temu, lecz to co odwalił salon MEBLE AGATA OPOLE, to aż ciężko opisać. Podaje link do wystawionej mojej opinii na temat całej sytuacji https://goo.gl/maps/vAM6FLkunWx.
Również wklejam wam komentarz/opinie, długą, ale jakże ciekawą.
"Zakupiłem w salonie meblowym Agata w Opolu narożnik, kwota nie była mała. Podczas odbioru z magazynu, nie ma możliwości
Również wklejam wam komentarz/opinie, długą, ale jakże ciekawą.
"Zakupiłem w salonie meblowym Agata w Opolu narożnik, kwota nie była mała. Podczas odbioru z magazynu, nie ma możliwości
Witam, mi naliczyło 3x 12,3 zł, a tydzień później o tej samej godzinie w nocy 2x 12,3zł, czyli rachunek na ponad 60 zł. Również twierdzą, że musiałem wejść na stronę i zaakceptować opłatę, gdzie nigdy nie miało to miejsca.
Napisałem reklamację, lecz odpisali mi zupełnie co innego;
"Dzień dobry,
dziękuję za nadesłaną korespondencję.
Uprzejmie informuję, że usługa Direct Billing jest formą płatności za usługi firm zewnętrznych polegająca na
Chciałem potwierdzić, iż wzór reklamacji, który podał Hektor77, działa w 100 %.
Wcześniej napisałem reklamacje, której nie uwzględnili, dopiero po wysłaniu reklamacji takiej, jak pisze użytkownik powyżej, szybko odpisali przyznając się do błędu i zwracają koszty.
Dzięki bardzo.
Pozdrawiam.
Wcześniej napisałem reklamacje, której nie uwzględnili, dopiero po wysłaniu reklamacji takiej, jak pisze użytkownik powyżej, szybko odpisali przyznając się do błędu i zwracają koszty.
Mam nadzieje, że pomoże to jeszcze wielu użytkownikom.
Dzięki bardzo.
Pozdrawiam.
@Hektor77: