Mirki, potrzebuję Waszej pomocy. Parę dni temu kupiłem Samsunga Galaxy a52s na niemieckim amazonie (Była okazja na pepperze https://www.pepper.pl/promocje/smartfon-samsung-galaxy-a52s-5g-536779?page=16#comment-9914415). Przelałem kasę, dostawa była zaplanowana na poniedziałek 30.05, wszystko ok i nagle przyszedł do mnie dzisiaj mail, że niby złamałem jakieś terms of service i moje konto jest zawieszone (mimo, że w sumie nic nie zrobiłem poza założeniem konta i kupieniem tego telefonu). Zamówienie niby anulowane, nie mogę
@milo77 telefon jednak przyszedł ponieważ wysyłka nastąpiła po zablokowaniu konta więc transakcja zawarta, konta nie odblokowali i po wielu rozmowach z infoliniami dalej twierdzą że konto pozostanie zablokowane bez podania przyczyny mimo że nic nie zrobiłem . Generalnie nie polecam Amazonu i ich korporacyjnego podejścia do klienta jak do śmiecia
Mirki, potrzebuję Waszej pomocy. Parę dni temu kupiłem Samsunga Galaxy a52s na niemieckim amazonie (Była okazja na pepperze https://www.pepper.pl/promocje/smartfon-samsung-galaxy-a52s-5g-536779?page=16#comment-9914415). Przelałem kasę, dostawa była zaplanowana na poniedziałek 30.05, wszystko ok i nagle przyszedł do mnie dzisiaj mail, że niby złamałem jakieś terms of service i moje konto jest zawieszone (mimo, że w sumie nic nie zrobiłem poza założeniem konta i kupieniem tego telefonu). Zamówienie niby anulowane, nie mogę