Aliexpress jako finał sporu zdecydował o zwrocie uszkodzonego produktu i następnie zwrocie pieniędzy. Wygenerowali zwrot w Inpost i wysłałem paczkę. Po dwóch dniach została dostarczona (odbiorca FRANQARS). Jednak w sporze widnieje inny tracking numer (AEPL....) i brak jest trackingu. Załączałem screeny z Inpost, ale mimo to Aliexpress nie przyznało zwrotu z racji braku informacji o zwrocie. Ktoś był w takiej sytuacji? Złożyłem odwołanie, ale nie dostałem
Aliexpress jako finał sporu zdecydował o zwrocie uszkodzonego produktu i następnie zwrocie pieniędzy. Wygenerowali zwrot w Inpost i wysłałem paczkę. Po dwóch dniach została dostarczona (odbiorca FRANQARS). Jednak w sporze widnieje inny tracking numer (AEPL....) i brak jest trackingu. Załączałem screeny z Inpost, ale mimo to Aliexpress nie przyznało zwrotu z racji braku informacji o zwrocie. Ktoś był w takiej sytuacji? Złożyłem odwołanie, ale nie dostałem