Cześć, pomóżcie! Oddałam telefon do naprawy gwarancyjnej do serwisu CCS Piaseczno. Telefon po włączeniu natychmiast się wyłączał. Dziś wrócił z serwisu, odmowa naprawy z powodu "uszkodzenie mechaniczne płyty głównej pod wpływem wygięcia". Z tym że telefon serio jest wygięty! A nie był taki kiedy im go oddawałam, pękło aż na nim naklejane szkiełko. Nie mam jednak zdjęć urządzenia z przed oddania do naprawy. Czy mam szanse udowodnić im, że celowo uszkodzili mój
Oddałam telefon do naprawy gwarancyjnej do serwisu CCS Piaseczno. Telefon po włączeniu natychmiast się wyłączał. Dziś wrócił z serwisu, odmowa naprawy z powodu "uszkodzenie mechaniczne płyty głównej pod wpływem wygięcia". Z tym że telefon serio jest wygięty! A nie był taki kiedy im go oddawałam, pękło aż na nim naklejane szkiełko. Nie mam jednak zdjęć urządzenia z przed oddania do naprawy. Czy mam szanse udowodnić im, że celowo uszkodzili mój