#przemyslenia Ilany: Jak sprawić, by za "to samo" klienci chcieli płacić więcej?
Robię zakupy w znanej sieci drogerii Bossmann. Od kilku miesięcy przyglądam się jednemu produktowi, a mianowicie żelowi do golenia Gillette Series / Mach 3 (dalej: GS), który kupuję dla mojego niebieskiego. Od dawien dawna, czyli od kiedy za sprawą węzła małżeńskiego stałam się zaopatrzeniowcem domu w kosmetyki, kupowałam mężowi, zgodnie z życzeniem, owy żel w takiej niebiesko
@Ilana: To jest cebula. Polskie myślenie: „sprzedał za 100zł to ma 100zł”, a koszty i danina dla darmozjadów nie istnieją. Druga sprawa, że takie hołubce z podnoszeniem cen to raczej producent orkiestruje. Przyjeżdża przedstawiciel i smęci, a poza tym nowy produkt już ma nową cenę.
Mirki, szukam takiej książki w wersji PDF - Treatment of Skin Disease: Comprehensive Therapeutic Strategies. Google można w buty wsadzić, usuwa wszystko z "download", ma ktoś jakieś propozycje gdzie szukać?
Robię zakupy w znanej sieci drogerii Bossmann. Od kilku miesięcy przyglądam się jednemu produktowi, a mianowicie żelowi do golenia Gillette Series / Mach 3 (dalej: GS), który kupuję dla mojego niebieskiego. Od dawien dawna, czyli od kiedy za sprawą węzła małżeńskiego stałam się zaopatrzeniowcem domu w kosmetyki, kupowałam mężowi, zgodnie z życzeniem, owy żel w takiej niebiesko
@Ilana: To jest cebula. Polskie myślenie: „sprzedał za 100zł to ma 100zł”, a koszty i danina dla darmozjadów nie istnieją. Druga sprawa, że takie hołubce z podnoszeniem cen to raczej producent orkiestruje. Przyjeżdża przedstawiciel i smęci, a poza tym nowy produkt już ma nową cenę.