Sezon #!$%@? uznajemy niniejszym za oficjalnie otwarty ( ͡°͜ʖ͡°)
Ciemno wszędzie, GŁUCHO wszędzie. Co to będzie? Co to będzie? Z jednej strony naprawdę na myśl o głuchym poranku, gdy pospulstwo zorientuje się, w końcu, że ich telefony zamilkły, bo mieli w czterech komunikaty wysyłane przez operatorów od miesięcy, się niezwykle raduję. Ale współczuję tym z was, którzy jutro
Ale współczuję tym z was, którzy jutro będą musieli się z takimi jednostkami użerać
@Clear: Dzięki, jestem po rozmowie z konsultantem z infolinii i półgłówkami z salonów. Żaden nie potrafił mi pomóc. Właściwie najbardziej pomocna z okazała się starsza pani z RUCHu, przynajmniej się starała.
@Swiderrr: Rejestrowałem w poniedziałek, mimo to wczoraj wyłączyli. Pierwszy raz się przejechałem na Play i od razu z grubej rury. Koleś z infolinii odesłał mnie do salonu, w salonie jedyny sposób w jaki mogli mi pomóc to połączyć z infolinią... i kazał czekać, ile? Bóg jeden wie. Po prawie dziesięciu latach postanowiłem zmienić operatora, polecam.
Sezon #!$%@? uznajemy niniejszym za oficjalnie otwarty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ciemno wszędzie, GŁUCHO wszędzie. Co to będzie? Co to będzie?
Z jednej strony naprawdę na myśl o głuchym poranku, gdy pospulstwo zorientuje się, w końcu, że ich telefony zamilkły, bo mieli w czterech komunikaty wysyłane przez operatorów od miesięcy, się niezwykle raduję. Ale współczuję tym z was, którzy jutro
@Clear: Dzięki, jestem po rozmowie z konsultantem z infolinii i półgłówkami z salonów. Żaden nie potrafił mi pomóc. Właściwie najbardziej pomocna z okazała się starsza pani z RUCHu, przynajmniej się starała.