Pracowałem w dwóch firmach tego typu. Jedna to potentat swojej branży, lider, dynamiczny rozwój etc. Druga to mały startup działający na idei dropshippingu. Co je łączy? Klienci.
Z góry zaznaczam, że nie ma praktycznie żadnych problemów z klientami grupy wiekowej 18-30 lat. Im starsi tym jednak gorzej.
Dla wielu sklep internetowy to w wyobraźni taki ziomek co dodaje aukcje na allegro lub na sklep, siedzi w garażu na hałdzie towaru,
@kasin: chyba nie zrozumiałeś xD co to za negocjacje "cena ostateczna"? xD Widziałeś kiedyś taką technikę negocjacji? Co ma handlarz powiedzieć? A #!$%@?ć masz 30 % rabatu xD
11. Odsyłanie towaru do firmy bez informacji (karta dołączona do paczki, mail, telefon) w jakim celu klient zwraca towar. Odstąpienie od umowy? Reklamacja? Miał wysłać paczkę do cioci Zosi, ale pomylił adres? Kiedy my podejmujemy próbę kontaktu i wyjaśnienia sprawy, klient w tym czasie uskutecznia...
12. Furanie się o zwrot pieniędzy - oddawać hajs złodzieje, przecież odstąpiłem od umowy kwadrans temu! To nic,
https://gofile.io/d/FMVxnZ
#famemma #hybridmma