@afro001: Największym problemem był problem z kartą szczególnie hands free w wersjach privilege i initiale. Wariowały czujniki od ciśnienia w ogumieniu, nagminnie paliło się podświetlenie w panelu klimatyzacji, w wersji z rozszerzonym komputerem pokazywały się błędne komunikaty jak przepalona żarówka, a to np nie miało miejsca dużo by wymieniać..
Ale w wyższych segmentach jest podobnie, nie chodzi mi tu już nawet o samą długość co o rozstaw osi, producenci zaczęli koncentrować się na liczbie miejsca dla pasażerów a w dalszej kolejności na bagażniku.
@ZostaneMistrzem: nie do końca zgadam się z tym stwierdzeniem, ponieważ niedługo okaże się że pośród takich marek jak Citroen, Peugeot VW, Renault Opel zabraknie małego auta do miasta bo każde będzie miało minimum 4 metry długości.
Owszem Citroen, Opel itd wprowadzają małe namiastki np Opel Adam - ale to "auteczko" w średniej specyfikacji kosztuje 65000 zl w wersji JAM.
Dziś Clio ma 35 cm więcej, za 15 lat będzie miało kolejne
@ZostaneMistrzem: Ja tylko nawiązywałem do poprzedniego wpisu że małe czyt. Fiat 500 z segmentu A nie ma problemu by uzyskać 5 gwiazdek w NCAP i wcale nie musi być na siłę powiększany :)