@mustafas00: Oczywiście, że latam! Właściwie to najpierw kupiłem małego drona (odpowiednik Cetus'a z BetaFPV teraz) i się rozbijałem po domu, a dopiero potem przeczytałem o symulatorze, który pozwolił mi "poczuć" loty większym dronem i zdecydowałem się na zakup. Teraz mam już sześć różnych, no ale nie o tym ( ͡°͜ʖ͡°)
Symulator jest bardzo dobrą sprawą z tego względu, że ćwiczysz jedną z najważniejszych rzeczy w
#loveisland przez dwa dni nas karmili montażem, że będzie drama, wyrywanie sobie kobiet z garści a tu słodko jakby człowiek pół tortu urodzinowego sam wpierniczył
#loveisland Kamil może i chce być szczery, ale jak chcesz zaimponować dziewczynie to: nie opowiadasz o ojcu alko co siedział w kiciu, "lekkiej" zdradzie swojej byłej żony z którą chciałeś mieć dzieci.
@macgar: 10 lat temu robiłem podobne testy na moim silniku przy pomocy dopiero co wprowadzonego instancingu w OpenGL 3.3 i miałem chyba 50k animowanych modeli opartych na kościach, które był wyświetlane za pomocą algo opracowanego przeze mnie. Miałem wtedy kompa w konfiguracji i5 i jakiegoś radka. Tutaj w 2022 roku takie prezentacje nie robią już na mnie żadnego wrażenia i myślę, że spokojnie da się puścić więcej za pomocą wielowątkowości CPU
@JoeBlade: na mnie zrobiło wrażenie, bo o ile ten sam powtarzający się model rozumiem, to ilość różnych animacji ruchu są ogromne, rodzaj silnika fizycznego też daje radę z tyloma kolizjami. Wydaje mi się, że jakiś mocny GPU tu sobie oblicza. Nie wspominając o ramie.