#ubereats pobrał mi z konta 15zł, które jest w aplikacji oznaczone jako napiwek. Sytuacja miała miejsce 3 dni później po zamówieniu. Ja jestem przekonany, że nie dałem napiwku i w nic nie klikałem aby go dać. Nie wyraziłem żadnej zgody aby dać napiwek. Złożyłem oficjalną reklamację z prośba o zwrot 15zł, ponieważ jest to jakiś błąd w aplikacji / systemie.
#ubereats pobrał mi z konta 15zł, które jest w aplikacji oznaczone jako napiwek. Sytuacja miała miejsce 3 dni później po zamówieniu.
Ja jestem przekonany, że nie dałem napiwku i w nic nie klikałem aby go dać. Nie wyraziłem żadnej zgody aby dać napiwek.
Złożyłem oficjalną reklamację z prośba o zwrot 15zł, ponieważ jest to jakiś błąd w aplikacji / systemie.
Tłumaczenie się Ubereats: "Napiwek został