Opóźnienia w przesyłkach Priority Line
TLDR:
Większość zamówień złożonych i wysłanych od 1 do 7 września jest opóźnione. Wynika to z faktu przedłużającej się procedury clenia przesyłek w Anglii. Wszystkie przesyłki powinny zostać oclone do końca tego tygodnia, więc status paczek powinien ruszyć już na początku przyszłego. Sprawdzajcie proszę swoje trackingi w przyszłym tygodniu, ale prosimy dajcie im ze 2-3 dni. Paczki nie zginęły także stay come ( ͡° ͜
TLDR:
Większość zamówień złożonych i wysłanych od 1 do 7 września jest opóźnione. Wynika to z faktu przedłużającej się procedury clenia przesyłek w Anglii. Wszystkie przesyłki powinny zostać oclone do końca tego tygodnia, więc status paczek powinien ruszyć już na początku przyszłego. Sprawdzajcie proszę swoje trackingi w przyszłym tygodniu, ale prosimy dajcie im ze 2-3 dni. Paczki nie zginęły także stay come ( ͡° ͜
Drodzy klienci, niedawno nastąpiło spore opóźnienie kontroli celnej w Wielkiej Brytanii, co miało znaczący wpływ na czas dostarczenia niektórych paczek wysyłanych za pomocą Priority Line. Kolejna duża pula paczek przeszła odprawę celną i oczekuje na aktualizację trackingów online. Odbędzie się to w poniedziałek lub wtorek (9 i 10 października). Inne paczki muszą poczekać jeszcze kilka dni.
Za paczki, które zostały opóźnione o ponad 5 dni w przewidywanym czasie wysyłki (do 30 dni kalendarzowych), zwrócimy Ci 5% wartości zamówienia na Twój Portfel GB. Za następne 5 dni - kolejne 5% itd. W celu uzyskania tej rekompensaty skontaktuj się z naszym centrum pomocy pod adresem support@gearbest.com
Serdecznie