Oglądam sobie źródełka OTSa na którym stoi #wykopots i zastanawiam się, czy problem z duplikowanym BP o którym pisał @Smieszek_poza_kontola nie załatwi jedna dodana linijka w klasie protocolgame.cpp , w funkcji void ProtocolGame::logout(bool displayEffect, bool forced)
tuż przed disconnect() , któs kto potrafi powtórzyć sprawdzi? ;) @Nowy_Roman ? Skoro problemem jest to, że dane są w pamięci,a nie w DB, wystarczy zapisać stan gracza po logoucie, right?
IOLoginData::savePlayer(player);
tuż przed disconnect() , któs kto potrafi powtórzyć sprawdzi? ;) @Nowy_Roman ? Skoro problemem jest to, że dane są w pamięci,a nie w DB, wystarczy zapisać stan gracza po logoucie, right?
if isInArray({"Ptaaq","Wolf Sky","Wolfy","Hue hue"},player:getName()) and player:getStorageValue(11060) < 1 then
selfSay('Wiesz co, brakuje mi kasy, jak chcesz ten item to dorzuc jeszcze 100k i bedzie git, ok?',cid)
#wykopots