Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko247
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
jakubker
jakubker

jakubker

Dołączył 16 lat i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 40
  • Znaleziska 29
  • Mikroblog 11
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 2

855

O moich przygodach z zakupem sokowirówki w OleOle. Uniknijcie moich błędów!

O moich przygodach z zakupem sokowirówki w OleOle. Uniknijcie moich błędów!

Żona długo już leży w szpitalu i poprosiła o robienie jej domowych soków warzywnych (najlepiej z marchewek). Dlatego kupiłem sokowirówkę. Wybór padł na OleOle, ale żałuję tej decyzji. Chciałbym tu podzielić się własnymi doświadczeniami. Może uda Wam się uniknąć moich błędów?

jakubker
z
wykop.pl
dodany: 22.08.2016, 08:45:31
  • 268
  • #
    zakupy
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 09:00:21
  • 5
@trzeszczka: Długo rozważaliśmy czy nie kupić wyciskarki. W sieci jest spora dyskusja sokowirówki vs. wyciskarki. Ostatecznie padło na sokowirówkę, bo w cenie do 500 zł miał to być rzekomo lepszy jakościowo produkt.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 09:31:18
  • 14
@majorponury: Dzięki za radę. Spróbuję bezpośrednio z gwarancji Bosch. Dziwi mnie postawa OleOle, że piszą, że brak ukazania się opinii to najpewniej jakiś błąd. Poczułem, że traktują mnie jak idiotę.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 09:40:47
  • 14
@saltacme: To by przemawiało za wadą ukrytą sitka w moim urządzeniu. Generalnie z mojego doświadczenia wynika, że Bosch ma wytrzymałe produkty (np. nasze zmywarki mają jedna 13 a druga 5 lat i działają bezawaryjnie).
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 10:01:26
  • 2
@Vitt_Stwosz: Sklep stwierdził tylko (na podstawie moich zdjęć, bo nie chcieli abym wysłał produkt do nich), że jest to uraz mechaniczny i za niego nie odpowiada. Sklep nie badał w ogóle z jakiej przyczyny doszło do uszkodzenia. Moim zdaniem była to wada sitka. OleOle jako sprzedawca zobowiązał się w umowie sprzedaży, że dostarcza produkt, który będzie działał prawidłowo. Żywotność sitka według producenta to około 5 lat - u mnie kilka
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 10:05:25
  • 99
@szperacz: Dziękuję za profesjonalną poradę. Na pewno z niej skorzystam. Wada ujawniła się bardzo szybko i zaskoczyła mnie reakcja sklepu, bo niestety wygląda to jak unikanie odpowiedzialności kosztem klienta.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 10:31:08
  • 13
@quartzu: Dzięki, ucieszy się! Dzisiaj mija jej 69 dzień w szpitalu.

@KsiegaRekordowSzutki: Mam takie samo odczucie, że grają na zmęczenie. Choćby to znalezisko miało dotrzeć tylko do kilku osób, to myślę, że spełni lepszą funkcję niż moja nieopublikowana opinia w sklepie OleOle.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 10:38:19
  • 4
@PIT-9: To też mnie zaskoczyło. Przy zamówieniu otrzymałem informację, że prześlą fakturę mailem później. Nie otrzymałem jej. Upominałem się o nią mailowo dwukrotnie i wtedy dopiero ją do mnie przysłali.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 11:29:02
  • 0
być dokumentem wiążącym. Chyba, że klient daje pisemną gwaracnję czy coś w tym kierunku. Ale oni nie produkują tylko dystrybuują produkty.


@North_pl: Odblokowałem.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 11:32:03
  • 0
@wediro: Sprawdziłem dokładnie sokowirówkę po jej przysłaniu. Uszkodzenia na pewno nie było. Podczas robienia soku, w pewnym momencie usłyszałem chrupnięcie i od tego momentu sokowirówka przestała chodzić równo. Wyłączyłem ją i przy myciu sitka okazało się, że jest uszkodzone.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 11:33:21
  • 4
@andrzejbrzozowski: Ja przy poprzednich zakupach (a było ich sporo), też nie miałem problemów.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 12:03:07
  • 3
@bacteria: Wygląda na to, że @North_pl po prostu zamierza wysłać do mnie nowe sitko.

Już kontaktowali się w tej sprawie. Jestem zaskoczony szybkością reakcji i tego jak to znalezisko urosło.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
22.08.2016, 12:06:37
  • -1
@wkopywaczwykopywacz: Jedna u nas w domu, druga u rodziców.
jakubker
jakubker
jakubker
Autor
10.05.2020, 07:53:34 via Android
  • 1
@MajoZZ przyjęli zwrot towaru jako wadliwego, wysłali kuriera na swój koszt, oddali pieniądze, przeprosili
  • Vacoas

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 29.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 26.12.2014

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking