Jak wygląda praca niezależnego twórcy gier
W październiku, po 1,5 roku codziennej pracy, wydałem na Steamie moją grę Mysterious Realms RPG. W tym znalezisku opowiem o moich doświadczeniach i radach dla osób, które chciałyby kiedyś stworzyć własną grę.
z- 99
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Powodzenia! :)
Zaczynając obecnie pewnie patrzyłbym na godot albo Unity (dla gier 2D)
W znalezisku pisałem, że zdaje sobię sprawę, że marketingu też było za mało (w zbyt małej ilości miejsc), ale nie starczyło już czasu na więcej. I to mimo że o grze pisałem już w zeszłym roku. Wciąż jednak było tego dużo za mało.
A popatrz teraz na mnie. Nie
A tak poza tym, to chyba bait.
Pozdrawiam
Wciąż oczywiście to wszystko to za mało i powinienem bardziej się do tego przyłożyć, poświęcić więcej czasu.
Dziękuję za miłe słowa, ale tworzenie gier z front-endem ma trochę niewiele wspólnego. To tak jakby tynkarza mieli przyjąć na posadę hydraulilka, bo otynkował pałac kultury. Niby coś tam kojarzysz, ale i tak to zupełnie inny świat.
A jeśli chodzi o webdev, to takim juniorem będę pewnie
Tak jak wspominasz teraz zajęło by mi to z pewnością znacznie mniej czasu, bo już wiem jak się za to zabierać.
Ja sam traktuję to jako doświadczenie na przyszłość. Kto wie, gdyby nie ta gra, to może za X lat rzuciłbym pracę w korpo licząc, że zrobię tytuł marzeń. Teraz już wiem jak to faktycznie wygląda i z dużo większym dystansem podchodziłbym do
LINK1
LINK2
LINK3
Czytałem wyliczenia innych twórców i wszystko się niestety zgadza.
Wiem, że na promocjach więcej ludzi jeszcze kupi grę i że mam ostateczne wyjście