@houek: Ktoś doradzi dalsze kroki postępowania z reklamacją wadliwego sprzętu? Zakupiłem w oleole Xiaomi Mi TV Stick. Po uruchomieniu okazało się, że urządzenie się restartuje co chwilę. Po kilku lub kilkudziesięciu sekundach od uruchomienia jest restart, potrafiło też wpaść w bootloop. Jako że mam drugie takie urządzenie w domu, to przetestowałem jeszcze z tamtym zasilaczem, na którym obecny sprzęt od kilku miesięcy działa bez zarzutu. Sprawdziłem na 3 monitorach i 2
Zakupiłem w oleole Xiaomi Mi TV Stick. Po uruchomieniu okazało się, że urządzenie się restartuje co chwilę. Po kilku lub kilkudziesięciu sekundach od uruchomienia jest restart, potrafiło też wpaść w bootloop. Jako że mam drugie takie urządzenie w domu, to przetestowałem jeszcze z tamtym zasilaczem, na którym obecny sprzęt od kilku miesięcy działa bez zarzutu. Sprawdziłem na 3 monitorach i 2
Komunikat odnośnie zgłoszenia reklamacyjnego
Szanowny Kliencie,
Informujemy, że Twoja reklamacja została uwzględniona.
Reklamowany Towar zostanie wymieniony lub dokonamy zwrotu należności.
Aktualny status realizacji zgłoszenia dostępny jest na naszej stronie internetowej w zakładce reklamacje.
Z wyrazami szacunku,
Dział Obsługi Klienta OleOle!