Mam podobny problem, 100%paczek nadawanych do paczkomatu, dzis dostałem opłatę za nieprawidłowy gabaryt dla paczki w rozmiarze A w sumie mam juz 40takich oplat naliczonych, zgodnie z wpisem tutaj przyczyna awarii została jiz wyeliminowana i od 1 grudnia wszystko działa prawidłowo, dlaczego wiec problem występuje w moim przypadku dla oczek wysłanych nawet 4 grudnia? Wykopowicze, robicie cos z tym? zgłaszacie reklamacje? nonsens wypełniać reklamacje dla kazdej przesyłki, przeciez to zajmie ogrom czasu....
@piotr-keller tak, sprawdziłem dziś mam paczkę z naliczona opłatą która nadałem do paczkomatu Gabaryt A, nadana 04.12 - ogólnie 100% paczek nadaje do paczkomatu, w miesiącu liczba nadań dochodzi do około 300 sztuk, lista z opłatami tez jest dosc kobkretna:
@piotr-keller: tez grzecznie czekam na 11.12 nie mam zamiaru klikać każdej reklamacji osobno, nie mam na to czasu, jak się brudzi to się po sobie sprząta, jedyne co mogę zrobić to wysłać im jeden zbiorczy plik, ja ostatnio mam pod gore z nimi, faktury wystawiają z opóźnieniem, każdy odsyła z miejsca w miejsce nikt nic nie wie :) racja w sprawie tych opłat gabarytowych na Infolinii nic nie wiedza, standardowa ścieżka:
@WojciechKadziolka Panie Wojciechu, szumnie w internecie zapewniacie Państwo, że błąd został wyeliminowany, natomiast na moim koncie w Manager Paczek opłat cały czas przybywa, dla przykładu paczka nadana w gabarycie B (fizycznie nadana do paczkomatu nadawczego) w dniu 06.12.2018, odebrana 08.12.2018 przez Klienta, kolejna dopłata - dodam, w celu uniknięcia zbędnych pytań, paczka ma gabaryt B - rozmiar 16x29x58cm - nie zawyżyłem ani nie zaniżyłem skrytki. Więć jak to jest? uporaliście się Pańśtwo
@WojciechKadziolka: również kazano mi zalozyc reklamacje, nie wymagajcie proszę wypełnienia ponad 70 zgłoszeń reklamacyjnych, dobre kilkanaście godzin, w chwili obecnej nadal brak zwrotu środków
Właśnie dostałem maila od Inpost, załączam, wchodze do Manager Paczek w zakładkę opłaty i doznaje szoku :) dostałem aż 1 zwrot!!!!! na 80 paczek, dodam, że paczek kwalifikujących się do zwrotu mam ponad 70 :) zobaczcie, jak robią mnie i Was w balona, załączam zdjęcie paczki o rozmiarze B (nadanej jak pozostałe 70 do paczkomatu) i dostaje za nią dopłatę za gabaryt :) współpraca z Inpost to czysta przyjemność, aaaaa zapomniałbym, dziś
@ethize nie, nie jest możliwe, ta paczka ma 15cm gabaryt A jest do 8cm a B do 18cm, na tym zdjęciu będzie lepiej widać - załączam, mięsci tam się tylko dłoń, nie ma szansy żeby nawet młotkiem upchnąć ją do skrytki A - ogólnie to po zmianie regulaminu i tych dopłatach weryfikuję każdą przesyłkę przed zamówieniem etykiety ze skrytką, bo słyszałem o problemach, ryzyko błędu ograniczone do minimum, mam po prostu zrobione
@rafiirsko fizycznie w packzomacie ma 10 ale zgodnie z regulaminem Inpost ma 8, dlatego moje paczki nie upycham na zasadie "a fizycznie się zmieści" bo wiem jak Inpost działa, a tutaj jest tego potwierdzenie - pracujesz z Inpost - REGULAMIN RZECZ ŚWIĘTA :)
@rafiirsko @ethize paczkomat zachowuje się tak, że jeśli masz paczkę z naklejką A, ale wszystkie skrytki A są zajęte to otworzy ci skrytkę B jeśli taka jest wolna, albo C. Masz racje większość osób rezygnuje z paczkomatów, ja sam zacząłem rozmawiać z pocztą polską, o podpisaniu umowy, powodów jest kilka np: na infolinii nikt nic nie wie, takie sytuacje jak ta są normalnością, wiem to z autopsji, wyjaśnianie trwa długo, aliasy mailowe
ja napisze kolejna w dniu dzisiejszym, podając numery wcześniej złożonych, reklamacja będzie zbiorcza, jeden zwrot na 70 złe zakwalifikowanych przesyłek przez Inpost to trochę mało :) a z Inpost jak zawsze kurtyna milczenia @WojciechKadziolka:
@piotr-keller: nie ma w regulaminie informacji, ze trzeba zlozyc na kazda przesylke osobna reklamacje, ich maila zignoruje i prześle informacje do UKE, ja chce swoje pieniadze, nie beda chcieli rozpatrzyć złożonej reklamacji, rozpatrzą wystąpienie Urzędu :) a gdybym wysłał im reklamacje poczta, zbiorcza, to odpisali by, ze mam wyslac np. 56listow dla reklamowanych przesyłek? LOL :)
@piotr-keller: racja, alternatyw mało, ale zerknij na allegro poczta polska odbiór w punktach (orlen, żabka etc.) całkiem ciekawie to wyglada i mniej problemowo jak rozmawiam z osobami które korzystają
@rafiirsko dawaj znać podpinam się pod zgłoszenie do UOKiK i do UKE @WojciechKadziolka prosze o zabranie głosu, czy dokonane jednostkowe zwroty to zwroty ostateczne? czy trwają jeszcze prace nad weryfikacją niezasadnie pobranych kwot? czy system działa już poprawnie? nie wiem czy należy uzbroić się w cierpliwość czy podjąć dalsze kroki. Moim zdaniem i z własnego doświadczenia, wydaje mi się, że nadal są problemy, chyba, że to błędy ludzkie, bo dopłaty nadal wpadają
@rafiirsko masz racje, zgadzam się, równie dobrze mozna zakwestionować ich zmianę skrytki, dlaczego wsadzają paczki do innych przegród niż zamawiane? może ja chciałem, żeby moja przesyłka „stała” w skrytce a nie leżała?
Cześć, odpowiadając na pytanie, @nabla-delta od 11.12 żadnej dodatkowej opłaty mi nie naliczyli, odpowiedź na moją reklamację była również uznanie jej jako niezasadna. Napisałem odwołanie podobnie jak przedmówcy, opierając się na regulaminie Allegro który wskazuje tylko i wyłącznie max. rozmiary paczek, czekam na rozpatrzenie odwołania. Suma summarum złożyłem kilka reklamacji, na jedną złożoną 04.12 mi nie odpowiedzieli do dziś, więc zgodnie z ich regulaminem uznaje ją jako rozpatrzoną pozytywnie - napiszę w
źródło: comment_ShbZlM8aaOwjkwXlUgIK2O2chkuGhmg7.jpg
Pobierzźródło: comment_rTThznCEMI2oooNlfi20jsnQGlsZzsa4.jpg
Pobierzdostałem aż 1 zwrot!!!!! na 80 paczek, dodam, że paczek kwalifikujących się do zwrotu mam ponad 70 :) zobaczcie, jak robią mnie i Was w balona, załączam zdjęcie paczki o rozmiarze B (nadanej jak pozostałe 70 do paczkomatu) i dostaje za nią dopłatę za gabaryt :) współpraca z Inpost to czysta przyjemność, aaaaa zapomniałbym, dziś
źródło: comment_0eWmghZvkRqEz0Ohr3f2WlAKA0vwEhN1.jpg
Pobierzźródło: comment_OlpNWLyBqhEMnrcWIS4ZqhkEXlH7T29z.jpg
Pobierzźródło: comment_zFJ83BdvaWOuVmPZIFjwiBbqawJzes1d.jpg
Pobierzźródło: comment_UyjZsgJTK4SWejYayKXDPkZN5wsD620p.jpg
Pobierz@WojciechKadziolka prosze o zabranie głosu, czy dokonane jednostkowe zwroty to zwroty ostateczne? czy trwają jeszcze prace nad weryfikacją niezasadnie pobranych kwot? czy system działa już poprawnie? nie wiem czy należy uzbroić się w cierpliwość czy podjąć dalsze kroki. Moim zdaniem i z własnego doświadczenia, wydaje mi się, że nadal są problemy, chyba, że to błędy ludzkie, bo dopłaty nadal wpadają