@magucio Poprawiłem lekko to co zrobiłeś. Nie jest to perfekcyjny UX(specjalnie), ale nie chcę Ci odbierać przyjemności z odkrywania tajników samemu.
Zanim zaczniesz coś projektować zrób benchmark/rozeznanie w branży z podobnych aplikacji. Korzystaj z dedykowanych Guidelines lub Materal design dla danej platformy, iOS/Android. Projektując aplikację wyszukuj sobie inspiracji oraz tipów UXowych w postaci np. mobile patterns, mobile ux patterns itp. Poznaj różnice pomiędzy iOS a Androidem(linki na końcu wpisu).
Ogólnie dribble wykorzystuj tylko do inspiracji na warstwę wizualną UI, ponieważ aplikacja ma być użyteczna, a tam w większości jest mnóstwo "futurystycznego designu" niekoniecznie użytecznego.
Wszystkie opinie przyjmuje z uśmiechem na ustach, a te krytyczne to w ogóle z bananem na twarzy
#photoshop
Zanim zaczniesz coś projektować zrób benchmark/rozeznanie w branży z podobnych aplikacji. Korzystaj z dedykowanych Guidelines lub Materal design dla danej platformy, iOS/Android. Projektując aplikację wyszukuj sobie inspiracji oraz tipów UXowych w postaci np. mobile patterns, mobile ux patterns itp. Poznaj różnice pomiędzy iOS a Androidem(linki na końcu wpisu).
Programiści zarówno iOS
Ogólnie dribble wykorzystuj tylko do inspiracji na warstwę wizualną UI, ponieważ aplikacja ma być użyteczna, a tam w większości jest mnóstwo "futurystycznego designu" niekoniecznie użytecznego.
Jak chcesz robić dobry i poprawny UX, to zacznij od samego początku. Co mam na myśli pisząc: od początku. Należy rozpisać całą architekturę aplikacji, zrobić Flowchart(https://dzone.com/articles/mobile-ui-patterns-flowchart),