Jak rozpatrują reklamacje i zwroty? Jak traktują JDG? Wziąłeś fakturę, spadaj na drzewo, czy lepiej?
Prawie już kupiłem u nich grafikę, ale nie dają online możliwości płatności kartą (czyli brak chargeback), a za płatności online doliczą 0,6%, i to mnie powstrzymało.
Jesteśmy legit :) W zależności od wybranego produktu udzielona jest gwarancja (zwykle producenta), okres gwarancji jest zawsze wypisany w specyfikacji. W razie awarii należy się zgłosić do nas, a my realizujemy reklamację dalej w serwisie producenta. Bez różnicy, czy zakupu dokonujesz jako osoba prywatna, czy JDG, czy w ogóle spółka. Podobnie ze zwrotami - zgodnie z ustawą masz 14 dni na zwrot jako Konsument lub JDG niepowiązana z charakterem zakupionego towaru. Planujemy
@foxkomputer: Dzień dobry :) Czy do monitora AOC 24g2u dodajecie w zestawie kabel dp, czy trzeba go dokupić we własnym zakresie? Pytam, bo nie chcę jutro po powrocie do domu specjalnie się wracać po kabel, a tak w razie czego po pracy mogę od razu podejść do jakiegoś sklepu i zaoszczędzić trochę czasu :)
Jak rozpatrują reklamacje i zwroty? Jak traktują JDG? Wziąłeś fakturę, spadaj na drzewo, czy lepiej?
Prawie już kupiłem u nich grafikę, ale nie dają online możliwości płatności kartą (czyli brak chargeback), a za płatności online doliczą 0,6%, i to mnie powstrzymało.
Zastanawiam
Planujemy