Mam wlasnie odczyty rzeczywiste co 2 miesiace. Mam tak w umowie. Mimo to ostatnio przestali jezdzic i robia szacunki. Na nikogo nie wydarlem ryja. Pani na infolini mila i pomocna. Rejestruje zgloszenie bo taka jej rola. Niestety dalej sprawa utyka i nikt nie rozpatruje reklamacji. Zero odpowiedzi, chociaz miala byc w 2 tygodnie. Pierwsza reklamacja zlozona 8 maja, druga 20 maja. Moze wlasnie trzeba tam naflugac zeby sie obudzili? Zawiadomilem lodzki oddzial
PGE chce odciąć mnie! (chociaż zapłaciłem za prąd)
Witam wszystkich. Moja sprawa dotyczy problemów z PGE, która jest moim dostawcą energii elektrycznej. Otrzymałem ostatnią fakturę na podstawie szacunku. Opiewa na ponad2000zł, gdzie wcześniejsze mieszczą się poniżej 400 zł. Uznałem szacunek za...
z- 11
- #
- #
- #