Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko270
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

drect

drect

Dołączył 8 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 32327
  • Znaleziska 3056
  • Mikroblog 29271
  • Obserwujący 14
  • Obserwowane 37
  • Dodane (433)
  • Komentowane (3856)
  • Plusowane (24982)
Krajzaga
Krajzaga
Krajzaga
14.04.2022, 12:06:06
  • 3
@drect dlaczego wmawiasz, że Wardęga coś zataja jak sam od dwóch filmó mówi, że Carpatree jest spółką Chmielniaka. Przecież anwet pokazał to w video. Nie zmienia to jednak faktu, że Carpatree to osobna spółka od Lethe gdyż ma nawet inny zarząd. Za dużo informacji?
#wardega #konopsky #famemma
Krajzaga - @drect dlaczego wmawiasz, że Wardęga coś zataja jak sam od dwóch filmó mów...

źródło: comment_1649937952kel5DUww5OPuR0yq45Jia4.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

drect
drect 14.04.2022, 12:19:56
  • 16
@Krajzaga: tak, pokazał, ale nie odniósł się do tego wprost.

Człowieku, zarząd to nie organ właścicielski spółki. To wspólnicy decydują o losach spółki na podstawie przysługujących im głosów. A wspólnikiem większościowym w obu spółkach jest ta sama osoba.

I weź się już nie kompromituj, Wardęga, z tego multikonta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
drect
drect 14.04.2022, 12:28:51
  • 0
@drect: poza tym, użyłem celowo sformułowania "pośredni stosunek zależności", a nie stosunek zależności w rozumieniu KSH przez dysponowanie pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników, gdyż ten jest po prostu "bezpośredni". To jakby ktoś chciał się czepiać o semantykę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
drect
drect 14.04.2022, 11:35:31
  • 26
Bawi mnie też ta argumentacja druida, że między spółkami nie ma żadnego stosunku zależności, bo są inni "prezesi" i pokazuje fragment odpisu z e-KRS na dowód tego, że są to dwie osobne osoby prawne (zgadzam się), funkcjonujące niezależnie od siebie. Sprawdźmy to!

Wow, co za niespodzianka! Wardęga sugeruje swojej młodocianej widowni, że właścicielem spółki jest członek zarządu, kiedy celowo pomija niewygodny fakt, że Jakub Chmielniak jest większościowym wspólnikiem (udziałowcem) w obu spółkach.
drect - Bawi mnie też ta argumentacja druida, że między spółkami nie ma żadnego stosu...

źródło: comment_1649936129EJzN2uO4hjSpFKBNT16CYs.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

drect
drect
Autor
14.04.2022, 11:35:43
  • 3
Lethe:
drect - Lethe:

źródło: comment_1649936142i3gGn44jGpozZWsUhUbUIl.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
drect
drect
Autor
14.04.2022, 11:36:39
  • 2
Poprzedni wpis poprawiam, bo pomyliły mi się karty, gdy sprawdzałem osoby powołane do reprezentacji spółki i źle odczytałem prokurentów. Mea culpa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
drect
drect
Autor
14.04.2022, 12:30:46
  • 0
@Krajzaga: już ci kompleksowo odpowiedziałem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
drect
drect
Autor
14.04.2022, 12:32:58
  • 1
@Krajzaga:

celowo pomija


to nie to samo co zataja.

Nie przeczę, że są to dwie różne spółki, co zaznaczyłem, tylko zwróciłem uwagę na fakt, że o ich funkcjonowaniu decyduje jedna i ta sama osoba jako wspólnik większościowy ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
drect
drect
Autor
14.04.2022, 12:35:59
  • 0
Gwoli ścisłości, powtórzę, że użyłem celowo sformułowania "pośredni stosunek zależności", a nie stosunek zależności w rozumieniu KSH przez dysponowanie pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników, gdyż ten jest po prostu "bezpośredni". To jakby ktoś chciał się czepiać o semantykę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
drect
drect 14.04.2022, 10:56:19
  • 13
Ale się zbłaźnił krystalicznie czysty, internetowy szeryf. Przeczytał artykuł i pomyślał, że już pojął meandry umów cywilnoprawnych. Problem w tym, że przytacza przepisy dotyczące stosunku pracy powstałego z umowy o pracę. A Oskarek zawierał po prostu konkludentnie umowy o świadczenie usług (pominę wymóg zgody przedstawiciela ustawowego tych młodocianych osób, bo zaciągały one zobowiązanie - art. 15 w zw. z art. 17 k.c.). Zgodnie z art. 750 w zw. z art. 746 §
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

drect
drect
Autor
14.04.2022, 11:11:25
  • 0
@Wyimaginowanypsychoanalityk: dla mnie jednak dałoby się wyszczególnić ofertę i konkludentne zawarcie umowy przez fakt przystąpienia do jej wykonywania ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
drect
drect
Autor
14.04.2022, 11:21:38
  • 2
@Wyimaginowanypsychoanalityk: a zatem, cała połowa filmu Wardęgi to zwykłe oszczerstwa i prawniczy bełkot. Polecam też zajrzeć do KRS-u tych dwóch spółek. Podobno to zupełnie dwa niezależne podmioty, bo mają prezesów zarządów różnych, ale manipulant nie dodał wycinka informującego, kto jest wspólnikiem i ile ma udziałów oraz kto jest prokurentem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
drect
drect
Autor
14.04.2022, 11:29:29
  • 1
@Wyimaginowanypsychoanalityk: czytanie ze zrozumieniem wystarczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Chilli_Heatwave
Chilli_Heatwave
13.04.2022, 20:14:03 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
#famemma #highleague #primemma

Idubz o frikowych walkach w USA znanych jako "influenser boxing"
Chilli_Heatwave - #famemma #highleague #primemma 

Idubz o frikowych walkach w USA zn...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

drect
drect 13.04.2022, 20:30:42
  • 5
@Chilli_Heatwave: weź tego podludka kakolda stąd xD
  • Odpowiedz
Wyimaginowanypsychoanalityk
Wyimaginowanypsychoanalityk
12.04.2022, 16:49:11
  • 16
Ale festiwal fikołków prawnych na ig #wardega. Całą "analizę prawną" oparł o ten artykuł. Sylwestrze nie wiem, czy specjalnie nie doczytałeś treści tego zdania, czy przez przypadek, ale ta końcówka jest najistotniejsza: "Umowa na okres próbny może zostać zawarta tylko wtedy, gdy poprzedza jedną ze wskazanych wyżej umów. Jeżeli np. pracodawca zamierza zawrzeć z nowym pracownikiem umowę zlecenie lub umowę o dzieło, to nie ma możliwości zawarcia z
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

drect
drect 14.04.2022, 11:00:35
  • 0
@Wyimaginowanypsychoanalityk: weź mu nie pomagaj, chłopie!

Obraża wykopków, a ty mu będziesz porad udzielał darmowych jeszcze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Dreamies931
Dreamies931
12.04.2022, 15:11:46
  • 56
K---a ten #wardega jest śmieszny XD

Ten podstawowy zarzut, że #konopskyy (z całym moim brakiem sympatii do tego Oskarka) jest śmieszny, bo to co on tam opowiada dotyczy stosunku pracy - czyli wykonywania pracy pod kierownictwem w danym miejscu i czasie, a tu tych elementów nie było XD To byla co najwyżej umowa zlecenia/inna cywilnoprawna, więc przepisy, które on tam powołuje w ogóle nie mają zastosowania ( ͡
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

drect
drect 14.04.2022, 10:46:49
  • 1
@sawardega:

Jeśli chodzi o umowę zlecenie czy umowę o dzieło to w przypadku tych umów nie ma czegoś takiego jak okres próbny.


Bo ty tak mówisz? A wiesz, że istnieje coś takiego jak zasada swobody
  • Odpowiedz
drect
drect 14.04.2022, 10:47:57
  • 0
@wcfilmowe:

Z resztą nawet jak żadnej tam umowy nie było to konop złamał prawo, bo umowa ustna to też umowa, a za pracę wg polskiego prawa należy się bezwzględna zapłata.


Sam sobie przeczysz. Najpierw mówisz, że niezawarta, a potem, że jednak zawarta ustnie. Zdecyduj się, synek.

I ta bezwzględna zapłata to jakiej umowy dotyczy, przypomnisz mi?
  • Odpowiedz
wataf666
wataf666
12.04.2022, 09:59:28
  • 1
widzę że przedszkolakuff z watahy nie dociera że jak ich guru coś powie, wyda jakiś wyrok to tak jest. w polsce są odpowiednie służby które się zajmują takimi sprawami i na pewno nie przesłuchują podejrzanych w psiakobusie. a jak wydają wyroki to prawomocne a nie anegdotyczne. na takie postępowanie są pargrafy
#wardega #wataha #famemma
wataf666 - widzę że przedszkolakuff z watahy nie dociera że jak ich guru coś powie, w...

źródło: comment_1649757538MgYHzkRszAMMVs2U7vqsHU.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

drect
drect 12.04.2022, 13:09:58
  • 1
@wataf666: tak, a w którym momencie podał się za funkcjonariusza publicznego i co ważniejsze, wykonywał jego funkcje? Nie ma kompletnie pojęcie o prawie i takie głupoty jebiesz, że naprawdę... ręce, k---a, opadają xD
  • Odpowiedz
drect
drect 24.02.2022, 03:55:09
  • 0
Ale ich rozjechali szybko. Tragedia...
#ukraina
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

drect
drect
Autor
13.04.2022, 22:32:59
  • 0
@przecietnyczlowiek: nudzić ci się musi, że akurat do tego wpisu dotarłeś.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 193
  • Strona 4 z 193
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.08.2016

    Komentator
  • Rocznica
    od 06.05.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 31.08.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl