Długo myślałem o czym wam dzisiaj opowiedzieć, ale ostatnie wpisy na wykopie pod tagiem #pkp zachęciły mnie do tego bym parę słów poświęcił najbardziej kłopotliwym zagadnieniom, więc zamiast tradycyjnej historii w tym tygodniu mam dla was coś innego. Raz w tygodniu będą pojawiały się historie, a raz tego typu wpisy, w których będę poruszał trochę tematykę handlową, która może dotyczyć was jako pasażerów (zwroty, zniżki, ulgi itd.).
Większość pasażerów InterCity to zdecydowanie osoby kulturalne, które nawet w przypadku opóźnienia są w stanie zrozumieć problem, który zaistniał i którym bardzo chętnie (jako DK) pomagamy. Stąd wiem, że wiele osób podróżujących koleją nie ma pojęcia o tym jakie prawa im przysługują, a tym samym co mają robić w przeróżnych przypadkach.
Myślę, że jednym z najczęściej spotykanych są opóźnienia pociągów i to od nich zaczniemy. Większość osób na pewno zdaje sobie sprawę z tego, że w przypadku opóźnienia pociągu powyżej 60 minut przysługuje im zwrot części sumy, którą zapłacili.
@Shishu: wiesz może jak wygląda sytuacja z dopłatami do 1 klasy na trasie z przesiadką? Bo kupowałem kiedyś bilet na trasie Gdańsk-Olsztyn i jechałem w ten sposób, że z Gdańska do Iławy Pendolino, a z Iławy do Olsztyna zwykłym IC i pani na kasie nabiła mi te 2 przejazdy na 1 bilet w tym zniżka szkolna i dopłata do 1 klasy w obydwu pociągach i w jakiś dziwny sposób wyszło
Chciałem dziś przedstawić wam projekt mapy sklepów, eventów i nie tylko związanych bezpośrednio ze #streetwear w Polsce. Mapa jest na bieżąco uaktualniana, więc jak nie ma na niej jakichś sklepów/imprezy to dajcie znać ;) Sklepy oznaczone są ikoną bucika a eventy pioruna. Można przeglądać całą Polskę lub tylko wybrane miasto, dodatkowo po naciśnięciu nazwy sklepu w lewym module od razu zostaniem do niego przeniesieni.
@WujekRada: Mapa bardzo nieintuicyjna. Brak jakichkolwiek danych o adresie, telefonie, nie wszystkie mają adresy stron chociaż je posiadają. Jeżeli chodzi o lokale wewnątrz różnych budynków tj. centrów handlowych, galerii - brak informacji o lokalizacji sklepu wewnątrz, a np. jeżeli galeria jest bardzo duża, a wpadamy tylko na chwilę przy okazji wizyty w mieście to marnowalibyśmy czas na szukanie sklepu :/ Skoro jest to mapa sklepów stacjonarnych to fajnie byłoby, gdyby
Większość pasażerów InterCity to zdecydowanie osoby kulturalne, które nawet w przypadku opóźnienia są w stanie zrozumieć problem, który zaistniał i którym bardzo chętnie (jako DK) pomagamy. Stąd wiem, że wiele osób podróżujących koleją nie ma pojęcia o tym jakie prawa im przysługują, a tym samym co mają robić w przeróżnych przypadkach.
Myślę, że jednym z najczęściej spotykanych są opóźnienia pociągów i to od nich zaczniemy. Większość osób na pewno zdaje sobie sprawę z tego, że w przypadku opóźnienia pociągu powyżej 60 minut przysługuje im zwrot części sumy, którą zapłacili.
60-120