@EkspertPKO: Niestety w środę wpłaciłem do wpłatomatu 2400zł, pieniądze elegancko przeliczyło po czym wyskoczyło "błąd wpłatomatu" a następnie blokada modułu wpłat, karte wypluło, gotówkę zabrało i tyle. Na koncie kwoty zaksięgowanej nie ma, została złożona reklamacja od razu w placówce w banku, ponieważ było to w południe. Do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi ani pieniędzy na koncie choć suma jest to nie mała i powinno być to rozwiązywane w
@Inszallah: No nie jest mi do śmiechu, dziś dzwoniłem na infolinie to jest "w trakcie realizacji" ciekawe co będzie jak powiedzą, że na ma żadnej nadwyżki w bankomacie..
@EkspertPKO: To czy jak pojawiła się blokada modułu wpłat to nie powinien oddać gotówki z powrotem, tylko ją "zabrał"?. Nie ukrywam, że taka sytuacja w największym polskim banku jest dość niesmaczna. Czy technicy do obslugi bankomatu pracuja rowniez w weekendy?