Witam. Ma ktoś problem z zegarkiem od CUCOLa? Chodzi o U8 Sport SmartWatch Phone Bluetooth Watch
Wysłali mi zepsuty, nie ładuje się od początku. Ma zwarcie na wejściu do ładowania. Ktoś to przechodził ? Po długich negocjacjach gdzie migali się jak mogli twierdząc że nie mają na stanie wysłać zamiennik, ale jednocześnie wystawiają do sprzedazy. Dziś otrzymałem wiadomość : "Seller: Hi customer,as there is a little problem with the watch, many customer can not charge the battery, so we recommend that refund you few dollars to solve the problem. Highly appreciated your udnerstanding. Thank you and best regards.2016-1-19 2:29:7"
No właśnie, to gdzie masz jaki będzie zwrot jeśli rzecz kupina z kuponem ? Bo zależnie czy ja zrezygnowałem i chciałem zwrotu czy sprzedawca nawalił to zwracali bez kuponu lub przywracali taki kupon. Wiem bo miałem taką sytucję i mi kupon zwrócili. A tu JD milczy, wypowiada się tylko sprzedawca. Mimo iż jak nie szło się dogadać reklamację złożyliśmy w JD. Minęło już
Widze, ze ciezko do ciebie dotrzec. Kupon byl wazny do jakiegos dnia. Jak ci zwroca kupon, to dlaczego mieliby zmieniac okres jego waznosci? Gdzie masz napisane, ze masz otrzymac z powrotem kupon? Bo na stronie z regulaminem kuponow masz jak byk: "3) Value of the coupon non-refundable on
Biorąc pod uwagę miłość chińskich sklepów do rosjan możemy się spodziewać licznych promocji :)
#banggood