Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko139
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
book_zaplac
book_zaplac

book_zaplac

Dołączył 10 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 101
  • Znaleziska 97
  • Mikroblog 4
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 1

182

Jak ograć bukmachera? Czyli AMA z zawodowym graczem zakładów bukmacherskich.

Jak ograć bukmachera? Czyli AMA z zawodowym graczem zakładów bukmacherskich.

Witajcie wykopowicze! Z okazji założenia przeze mnie konta na tym portalu ze śmiesznymi obrazkami postanowiłem zrobić AMA. Można powiedzieć, że jestem zawodowym graczem zakładów bukmacherskich (ostatnimi czasy udawało się zarabiać średnio powyżej pensji wykopowego informatyka). Cała strategia...

book_zaplac
z
wykop.pl
dodany: 31.10.2015, 15:44:03
  • 216
  • #
    ama
  • #
    bukmacherka
  • #
    matematyka
  • #
    informatyka
  • #
    sport
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 15:53:36
  • -15
@AdrianV91: Jak ma się odpowiednie narzędzia i odpowiednio dużo znajomych to da radę. Ostatnie 2 lata przerzuciłem się całkowicie na live i jakoś udawało mi się średnio miesięcznie wyrabiać 20-30k w sezonie. Zawsze możesz poprosić kogoś o adres za granicą, VPN, itp.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 15:54:56
  • -16
@mehow80: Tak właśnie gram. Po 5 latach gry uzbierałem ponad 500k kapitału obrotowego. Bukmacherów jest mnóstwo zawsze znajdzie się kolejny do ogrania. Zawsze możesz znaleźć znajomego, który pomoże Tobie grać. Możliwości są nieograniczone tylko trzeba trochę pokombinować.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 15:56:57
  • -2
@kibiklops: Ciężkie pytanie... Wystarczająco często żeby się opłacało grać. W necie dostępne są programy, które ułatwiają takie granie ale głównie dotyczą zakładów przedmeczowych, po których wiele buków szybko banuje/limituje. Najlepiej na livie tak grać.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 16:08:17
  • 20
@wladcainternetu:
1. W tym roku do momentu wzięcia sobie urlopu (po ponad 5 latach takiego siedzenia przed kompem chyba mi się należał) wychodziło miesięcznie 20 - 25k.
2. Proszę przeczytać jeszcze raz opis AMA + treść załączonych screenów z prezentacji...
3. Mam już w sumie dość takiego siedzenia przed kompem po ponad 5 latach i chętnie czym innym bym się zajął. Uzależnieniem bym tego nie nazwał.
4. W Vacie( ͡° ͜ʖ ͡°
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 16:10:47
  • -2
@kibiklops: Odpowiedź jest bardzo prosta... Tyle ile pozwoli mi dany bukmacher. Jak mnie zlimitują/zbanują to wypłacam kasę i szukam nowej "ofiary".
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 16:18:57
  • 0
@AdrianV91: Ja ręcznie sobie szukam na piłce nożnej/tenisie/koszu mam kilka buków jak, które nie limitują jak Pinnacle, SBOBET, Dafabet, giełda Betfair + reszta, którą należy szybko ograć i porzucić (tak między Pinnaclem, a azjatami też da się znaleźć jak się wie gdzie szukać). Dla początkujących wiadomo najlepiej z jakiegoś programu skorzystać ale one głównie na przedmeczowych operują i zapewniają szybkie limity.

Do rankingu C są raczej bezpieczni. Tylko 1 z
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 16:23:24
  • -4
@simon-king: Proszę przeczytać jeszcze raz opis... Nie zajmuję się "typowaniem". Dla początkującego żeby nauczyć się, o co chodzi wystarczy konto na Pinnacle Sports + Bet365 i można się bawić w arbitraże najlepiej w zakładach na żywo (do momentu zlimitowania na Bet365).
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 16:28:43
  • -5
@tak_wlasnie: Obroty - po prostu stawiasz kolejne arbitraże i wtedy obracasz kasą... tak jak z kupowaniem i sprzedawaniem akcji na giełdzie. Wybacz, raczej wolę zaufanych ludzi niż przypadkowych z neta.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 16:32:59
  • -2
@KingFight: Zdarza się ale rzadko. Na Bet365 to mam limit chyba 1/1000 podstawowego limitu. Coś tam czasem wrzucę jakąś ofertę na Betfaira jak np. przerwa jest w koszu tak żeby z Pinnacle opylało się zagrać arbitraż i czasem o dziwo ludzie to biorą.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 16:40:27
  • -2
@Trollinsky: Najlepsze są takie, co Pinnacle Sports ma na żywo. Oni najbardziej wpływają na zmiany kursów zakładów bukmacherskich, dzięki czemu jest dużo arbitraży z nimi (w sumie to większość). Ja sobie ostatnio upodobałem kosza. Policzyłem prawdopodobieństwa rozkładu sumy punktów i różnic punktówych, i głównie na koszu na żywo sobie zarabiam. Ale można zrobić to na dowolnym innym sporcie.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 16:51:18
  • 3
@simekc: Pewnie to dotyczyło graczy wpłacających/wypłacających na Bet-At-Home przez konto bankowe. UC pozyskał dane tych graczy przy okazji sprawy związanej z reklamami tego buka na konkursie skoków narciarskich w Zakopanem. Myślę, że aby się zabezpieczyć wystarczy używać portfeli internetowych do wpłat i wypłat, może jeszcze VPN być przydatny.

Zachęcam też do zapoznania się z wyrokiem sądu z Płońska:
http://e-play.pl/component/k2/39-hot-news/uczestniczenie-w-zagranicznych-zakladach-przez-internet-nie-jest-karalne.html
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 16:58:26
  • 5
@riDEr: Każdy bukmacher może mieć własną ofertę kursową. Kursy się zmieniają (coś jak na giełdzie) bo są różne czynniki wpływające na aktualną wycenę. Kursy wystawiane przez buki, które lepiej potrafią oszacować aktualne ryzyko wpływają na kursy tych słabszych, ponieważ te słabsze mają wtedy któryś z kursów przeszacowany, co może doprowadzić właśnie do powstania arbitraży, jeżeli różnica będzie wystarczająco duża. Zadaniem gracza arbitraży jest znaleźć taką okazję i ją zagrać zanim
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:05:31
  • 0
@tak_wlasnie: Na drugim obrazku w opisie dałem przykład takiej kombinacji zakładów. Szukasz takich kombinacji jak najwięcej (w dowolnych sportach, dowolnych typach zakładów), zagrywaszsz je i w ten sposób obracasz swoją kasą. Zawsze po zakończonych meczach wraca do Ciebie więcej niż włożyłeś jako stawki i w ten sposób zawsze zarabiasz.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:07:42
  • -1
@KingFight: Tak właśnie robię. Czekam na jakąś przerwę w grze i wtedy patrzę, czy coś się opłaca zagrać.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:08:32
  • 5
@riDEr: Precyzyjniej będzie "u conajmniej dwóch".
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:18:56
  • 0
@ja666: A ile dla Ciebie to jest konkretnie?
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:25:13
  • 7
@kici666: Jak za dużo wygrywasz to bukmacher ogranicza ile możesz maksymalnie postawić na zakład. Jest to po to, żebyś za dużo nie mógł zarobić u nich i sobie poszed, gdzie indziej.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:26:33
  • 0
@book_zaplac: To taka sugestia, że nie jesteś tam mile widziany.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:32:18
  • -1
@tak_wlasnie: Wystarczy zebrać odpowiednio dużo archiwalnych wyników i użyć wiedzy matematycznej z zakresu statystyki i prawdopodobieństwa;p
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:34:08
  • 5
@kici666: Np. mogłem maksymalnie postawić 5 zł na zakład.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:39:29
  • 0
@ja666: Na początku to masz konta bez limitów i możliwe bonusy do obrócenia. To żeby z nich wyciągnąć te 3-4k wystarczyłoby z 10-15k. Potem jak wykorzystasz bonusy i łatwi do ogrania bukmacherzy Ciebie poblokują to bym szacował, że 30-50k trzeba by mieć do obracania. Dla ułatwienie kiedy masz dużo niezlimitowanych kont możesz użyć programów wyszukujących takie arbitraże. Kosztują ok. 50-100 Euro miesięcznie.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 17:43:57
  • 9
@PanKolano: A co tu rozliczać? Podatek od zakładów w krajach Unii, gdzie mają siedziby bukmacherzy wynosi 0%. Zdarzają się też inne jurysdykcje i stamtąd powinno się płacić 19%. Obecnie dzięki ustawie hazardowej lepiej nie chwalić się swoją kasą jeżeli nie chce się walczyć potem o swoją niewinność. Wystarczy nie szaleć z zakupami domów, samochodów i można żyć normalnie. A podatek jako dobry obywatel możesz zapłacić przy okazji w podatku VAT
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 18:01:31
  • -2
@pojaszek: Sam jestem informatykiem, jeżeli wystarczy skończyć studia na tym kierunku aby nim być. To nie jest taka prosta sprawa żeby to zrobić. Tu potrzeba więcej niż 1-2 osoby, które będą się znać na rzeczy. Jest sporo kwesti technicznych do rozwiązania i trochę aspektów prawnych działania takiej aplikacji.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 18:05:38
  • -1
@KingFight: Aktualnie tylko ręczne szukanie w zakładach na żywo. Kiedyś używałem surebetmonitor (już nie ma) i rebelbetting.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 18:14:27
  • 16
@KotZNapedemFotonowym:

book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:08:33
  • -7
@bananaclub:
1. Zdażyło mi się to 2 razy. I wszystko w tym roku. Straciłem czujność i za dużo kasy trzymałem na podejrzanych bukach. W sumie straciłem ok. 200k. 20% tego co zarobiłem przez 5 lat.
2. Takie rzeczy to powszechna sprawa.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:12:24
  • 0
@SokratesKogikates: Poszukać w necie. Hasła to: "surebets", "sports arbitrage", "arbing". Surebety.pl to dobra strona w języku polskim o tym zagadnieniu. Na początku na pewno dobrze korzystać z jakiegoś programu, który będzie podpowiadał, co zagrać np. Rebelbetting, Oddstrom, Betburger...
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:13:22
  • -2
@bialapodlaska78: Trochę. Ostatnio musiałem zacząć Hyabak używać...
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:16:00
  • -2
@Arhus: Rekord dnia to było jak middli na sumy i handicapy w NBA weszło. Prawie 40k zarobiłem. Rekord miesiąca to 80k.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:19:08
  • 2
@orginal: Tak jak w przypadkowym miejscu szukasz to na pewno nic nie znajdziesz. Trzeba korzystać z programów albo wiedzieć, gdzie szukać w betach na żywo. Mały tip: Spróbuj np. popatrzeć jutro w zakładach na żywo Radwańska vs Kvitova zakłady kto wygra następny gem. Podczas całego meczu powinno być parę okazji.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:22:29
  • -1
@Sheriffooo: Skrill i Neteller. Bank to chyba obojętnie. Zasilasz taki portfel z konta bankowego, a potem wypłacasz kartą prepaidową, którą możesz sobie wziąć do konta w portfelu internetowym.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:26:13
  • -1
@Sheriffooo: Cały czas tak się dzieje. Zależy, czy nie dograłem kursu, który był prawdopodobnie zawyżony (valuebet) czy odwrotnie. Jak nie dograłem zawyżonego to szukam, gdzie indziej i biorę ze stratą. Odwrotnie to zostawiam.

Tak. Nauczyłem się wielu skrótów na klawiaturze + 2 monitory z dużą rozdzielczością. :)
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:28:43
  • -3
@kamilpiotrkowski: Ja chcę stworzyć program, który będzie wyszukiwał takie okazje i chcę go sprzedawać ludziom. Wtedy limity mnie nie dotyczą.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:29:10
  • -2
@kamilpiotrkowski: Nie każdy bukmacher da API.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:38:59
  • -3
@Arhus: Tak z bardzo ostatnio akurat nic nie wchodzi z midli. Wczoraj Westbrook zawalił mi midla OKC -3,5 vs Orlando +5,5 pudłując wolnego na koniec (mimo, że wcześniej potrafił trafić trójkę z prawie połowy na OT :p) i tak samo Cavs -7,5 vs Miami +9,5.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:44:18
  • 4
@offway: Jedni zaczęli kręcić, że tylko na konto bankowe mogą mi wypłacić, a potem kontakt się urwał. Drudzy na zasadzie "nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi?".
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:47:19
  • 0
@offway: Nie wiem, czy warto pisać ;p Jak ktoś z tamtych buków przeczyta to może skojarzy o kogo chodzi. Obecnie oba buki mają wiele negatywnych opinii, a ja zaczynałem grać jak jeszcze było ok. Wystarczy nie grać na bukach z rankingiem SBR poniżej C lub nie mających w ogóle rankingu tam.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:50:05
  • -3
@orginal: Jak grasz dużo midli to czasem tak jest, że w jednym miesiącu masz nawet -20k, a w następnym +50k. Zależy jak wchodzą. W długim okresie jak dobrze policzysz prawdopodobieństwo to zawsze na plus jesteś.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 19:58:29
  • -1
@YaYco: Około 10 tysięcy. 5-6 lat temu to starczyło bo wszędzie dawali bonusy 100% i można było szybko dublować kasę obracając te bonusy. Potem stopniowo po 3-5k na samych surebetach miesięcznie wpadało i tak dalej rosło. Im więcej masz kapitału obrotowego tym więcej zarabiasz.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:00:48
  • -2
@Triptiz: Tylko parę razy. Głównie gram na swoich szukając nowych buków i używając tych buków, które nie limitują.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:02:00
  • -3
@smutna_nutria: Słaba taka weryfikacja... Mogę dowolne dane Tobie na takim screenshocie umieścić z buka, czy z portfela ;)
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:06:30
  • -14
@densflorek: Pewnie, że kiedyś można było lepiej... Gdybym tylko urodził się z 10 lat wcześniej pewnie byłbym multimilionerem dzięki tym arbitrażom. Chodziłbym sobie z walizką pieniędzy od punktu bukmacheskiego do drugiego i ich ogrywał ;)
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:08:31
  • -2
@densflorek: Jak wiesz, gdzie szukać to znalezienie arbitraży na poziomie 1-2% jest wystarczająco powszechne żeby zarabiać na nich ładne sumki. Kup sobie jakiś Rebelbetting czy inne cudo jak masz nie zlimitowane konta i się przekonaj.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:11:13
  • 19
@znudzonylewak: Oczywiście, że lepiej postawić 100 arbitraży (typu middel) wielkości mrówki. Jak postawię jednego wielkości słonia i mi nie wejdzi to mam jakąś stratę... Przy 100 wielkości mrówki prawdopodobieństwo jest po mojej stronie.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:14:56
  • -2
@sombretoy: Dzięki. Ale nie polecam mojego stylu życia ;p Takie przemienianie czasu na pieniądze. Trzeba się czymś innym zająć w końcu bo w innych sprawach raczej z tyłu jestem.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:31:42
  • -1
@kurp:
1a. Zależy na ile bukmacherach ten arbitraż występuje. Jak tylko na dwóch bukach to pewnie w 15-30 sekund się wyrobię.
1b. Cały czas tak się dzieje. Zależy, czy nie dograłem kursu, który był prawdopodobnie zawyżony (valuebet) czy odwrotnie. Jak nie dograłem zawyżonego to szukam, gdzie indziej i biorę ze stratą. Odwrotnie to zostawiam.
2. Sprawdzam wiarygodność bukmachera. Jak ma ranking SBR poniżej C to nie gram. Przez około 5
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:34:29
  • -4
@orginal: Nie mogłeś tego meczu obserwować, bo jeszcze go nie było :p
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:44:00
  • -1
@roknasilowni: Po jakimś czasie takiego grania to spojrzysz na kursy i wiesz. Do bardziej skomplikowanych wyliczeń (np. midli) musisz mieć swój arkusz/kalkulator. Zwykły dwudrogowy surebet :

if(1/kursA + 1/kursB < 1)
surebet = true;
else
surebet
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 20:47:36
  • -3
@Lampartini: Kiedyś korzystałem z surebetmonitor (już nie ma) i Rebelbetting. Miałem też własny, prosty program porównujący Pinnacle z innym bukiem, dzięki czemu wiedziałem, gdzie następuje duża zmiana w kursach, bo to daje szansę, że za chwilę mogą być surebety/midle na to wydarzenie. Problem jest taki, że programy dostępne w necie są głównie do wydarzeń przedmeczowych. Mam swoją niszę w zakładach na żywo, gdzie jestem w stanie "na oko" znajdywać głównie
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 21:00:35
  • 12
@Evert: Za bardzo nie rozumiem jak takie coś mogłoby być nielegalne... Czy kupienie akcji firmy X z zamiarem ich droższej odsprzedaży jest nielegalne?
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 21:04:26
  • 24
@czetnik: Czekam. Tylko powiedz, żeby przyszli po mnie po 12. Bo nie lubię wcześnie wstawać.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 21:13:47
  • -2
@bohlen: Poszukaj w necie hasła: "surebets", "sports arbitrage", "arbing". Surebety.pl to dobra strona w języku polskim o tym zagadnieniu. Programy typu Rebelbetting, Oddstorm, Betburger, itp.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 21:15:52
  • 11
@czetnik: Też poważnie... Jakbyś oglądał NBA do 4-5 rano, a bagiety przyszły o 6 nie byłbyś zadowolony...
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 21:16:58
  • 1
Około 10 tysięcy. 5-6 lat temu to starczyło bo wszędzie dawali bonusy 100% i można było szybko dublować kasę obracając te bonusy. Potem stopniowo po 3-5k na samych surebetach miesięcznie wpadało i tak dalej rosło. Im więcej masz kapitału obrotowego tym więcej zarabiasz.


@rzadki_przypadek: j.w.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 21:29:54
  • -3
@Kszyh: Niektóre stronki są we flashu, problemem będzię częste odpytywanie stron bukmacherów, bo pewnie się będą przed tym bronić.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 21:31:59
  • 0
@Evert: Owszem. Po jakimś czasie banują / limitują takich graczy jak ja.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 21:46:33
  • -2
@Sheriffooo: Tylko statystyka. Nie znam się na typowaniu...
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:03:36
  • -2
@Sheriffooo: 1. Ostatnio staram się żeby to było z 5-6 godzin maksymalnie. Kiedyś bywało, że nawet kilkanaście...
2. Tak.
3. Przed kompem chyba trochę mniej. Grania zdecydowanie mniej, nie da rady gapić się w kursy tyle czasu, tyle lat.
4. Myślę, że się da. Najwięcej sportu masz w weekend i wtedy też najwięcej idzie ugrać. Wiadomo, im mniej siedzisz tym mniej ugrasz. Tylko nie wiem, czy wytrzymasz psychicznie najpierw 8h
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:09:17
  • -3
@czetnik:
1. Proszę dokładnie jeszcze raz przeczytać czym się zajmuję.
2. Nikogo nie zachęcam do takiego grania, a nawet i przestrzegam bo trzeba na to dużo czasu poświęcić.
3. Każdy ma własną wolę i może robić ze swoim życiem, co chce (do póki nie krzywdzi drugiego człowieka).
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:10:28
  • -3
@kajlerkompajler: Ok, tylko powiedz jak to się robi...
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:21:01
  • -1
@BlueCocaine: Na takich darmowych stronach mają spóźnione kursy, więc tych surebetów, które tam pokazują już pewnie dawno nie ma.

Jaka moja średnia?

Pinnacle można śmiało powiedzieć, że jest najlepszym bukmacherem na świecie, który ma najlepiej wyliczone kursy. Jak będziesz grał arbitraże, to u nich będziesz na
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:21:40
  • -1
@futrzak33: Raz trafisz, raz nie. Ogólnie będziesz na mniusie o marźę bukmachera w długim okresie.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:22:38
  • -4
@ahaw: Teraz staram się po 5-6 godzin. Wcześniej bywało po kilkanaście.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:25:46
  • -2
@Sheriffooo: Tak na wszystkich, które mają ranking SBR nie niższy niż C do momentu ostrego zlimitowania lub bana.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:58:17
  • -1
@wroblew: Przedmeczowe arbitraże to spróbuj Rebelbetting, Betburger, Oddstorm. A live możesz spróbować ręcznie szukać np. Pinnacle vs Bet365. Spróbuj np. jutro Radwańska vs Kvitova popatrzeć zakłady na kto wygra następny gem, sumę gemów, handicap.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 23:04:00
  • 0
Zachęcam też do zapoznania się z wyrokiem sądu z Płońska:

http://e-play.pl/component/k2/39-hot-news/uczestniczenie-w-zagranicznych-zakladach-przez-internet-nie-jest-karalne.html


@czetnik: Trollujesz?
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 23:09:06
  • -4
@max0707: Nie mogę nic przesłać, bo mam za krótki staż... a moderacja zanim to zweryfikuje to pewnie już nieważne będzie.

Oddsportal ma już kursy z opóźnieniem. Lepiej byłoby działać bezpośrednio na API od buków lub parsować ich stronki. Jeżeli chcesz chcesz stworzyć bota, który nawet sam będzie grał to wiadomo, że trzeba uwzględnić róźne limity. Co jest trochę trudną sprawą, bo nie wszyscy napiszą ile można postawić, a część jeszcze
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 23:11:25
  • -3
@futrzak33: Jeżeli grasz valuebety to oczywiście, że tak. To nawet lepsze od mojej strategii, bo ja oprócz value na jedną stronę często biorę "nieopłacalną" drugą stronę.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 23:16:38
  • -5
@tojestpikus: Ile sobie ugram tyle mam. Granie arbitraży taka ciemnota... Poczytaj może sobie, na czym to polega najpierw. Takie same techniki stosuje się na rynkach finansowych tylko tam robią to super szybkie komputery w czasie kilku milisekund.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 23:20:17
  • 0
@czetnik: Podatek od gry w zakładach bukmacherskich w jurysdykcjach należących do UE zazwyczaj wynosi 0%.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 23:28:45
  • -3
@dmwtzm: Nie jestem typerem.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 02:24:48
  • -1
@LiczbaPi: Tak to nie wygląda. Są buki, które bardziej zasypiają ze zmianą kursów i to one na tym przegrywają.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 02:38:54
  • 0
@obcy19: Bukmacherzy wykrywają te arbitraże ale nie wiadomo, czemu nadal robią to strasznie wolno (tzn. w takim tempie, że da się ręcznie obstawić taką sytuację). Też się dziwie, że jeszcze na świecie nie znalazł się nikt, kto by "masowo" ich ogrywał w ten sposób. Na rynkach finansowych o arbitraże biją się super maszyny, gdzie czas reakcji mierzony jest w milisekundach. Tutaj są sekundy, a czasem nawet minuty i nikt tego
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 02:43:00
  • -1
@obcy19: Zamykają konto i wypłacają Tobie z niego kasę. Podstawa jest taka, że zgodnie z punktem X regulaminu bukmachera B mogą zamknąć Tobie konto wg własnego uznania (tzn. jesteś dla nich graczem nie opłacalnym).

Tak to nie działa. Część bukmacherów "zasypia" ze zmianą kursów i do nich częściej wchodzą, bo tam grasz przewartościowane zakłady.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 02:46:58
  • -1
@LiczbaPi: Najładniejszą z XXI wieku ;p
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 12:19:27
  • 1
@Pokywww: To nie jest żadna tajemna wiedza. O arbitrażach w zakładach bukmacherskich sporo znajdziesz w internecie.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 12:29:19
  • -3
@virusman: Mi się po tylu latach już nie chce grać... Po za tym są już od dawna komercyjne produkty (co prawda w większości obsługują tylko zdarzenia przedmeczowe), a bukmacherka internetowa i arbitraże istnieją dalej.

Jakiej części ludzi po przeczytaniu takiego AMA uda się opanować takie granie? Większość i tak pewnie nie wierzy, że tak się da, kolejna część będzie się bała, inni mają inne zajęcia itd. Max parę osób się
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 12:32:36
  • -1
@daro2822: 1. Przy obecnej stawce podatkowej jakiś arbitraż między "polskim bukiem", a zagranicznym znajdziesz raz na rok.
2. Nie rozumiem... Każdy zakład jest na co innego. Może się zdarzyć, że różne zakłady są tożsame jak np. "moneyline" i handicap azjatycki -0,5.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 12:34:07
  • -1
@Szymon80: 1. Takimi jakie bukmacher mi pozwoli.
2. Gram "wszystko"
E. Nic nie typuję. Gram arbitraże. Raczej codzinnie.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 12:35:26
  • 0
@lemmy89: Biorę pod uwagę tylko statystykę.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 12:40:38
  • -1
@Sheriffooo:
1. Ludzie tak już mają, że czasem lubią się pochwalić tym co osiągną.
2. Takich informacji jest w Internecie pełno i bukmacherka sobie jakoś radzi. Ja jeden i moje AMA nic nie zmieni :p
3. Może przypadkiem poznam ludzi, z którymi mógłbym stworzyć oprogramowanie do arbitrażu.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 12:45:51
  • -1
@dawid19791: 1. Jak będziesz używać bukmacherów z rankingiem SBR >= C i nie łamał regulaminów to na 99% nikt Tobie kasy nie ukradnie, nawet jeżeli ograsz bukmachera na duże pieniądze.
2. Dlatego trzeba używać portfelów Internetowych, które działają błyskawicznie.
3. Portfele internetowe dla bezpieczeństwa żeby nie udowadniać swojej niewinności. W Polsce nie ma prawa precedensu ale ponownie odwołam się do wyroku sądu z Płońska:

http://e-play.pl/component/k2/39-hot-news/uczestniczenie-w-zagranicznych-zakladach-przez-internet-nie-jest-karalne.html
4. Nie kupuję domów, mieszkań,
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 12:59:42
  • 0
@magnate: Cieszę się, że wiesz o tym ile zarobiłem więcej ode mnie... Przed meczowych praktycznie już nie gram. Głównie live. Bez problemu na popularne wydarzenia zagrasz sumę stawke na arbitraż 1-2% 5-10k zł. Zagraj tak 10x dziennie i masz około tysiaka dziennie zysku.Wystarczy grać podczas przerw w grze, grać najpierw zawyżony kurs.

Wiadomo na rynkach finansowych idzie o większą kasę. Na bukmacherce byłoby miejsce wg mnie dla kilku "grubszych graczy"
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 13:06:03
  • -1
@breskali: Aktualnie głównie wydarzenia live, szukane ręcznie.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 16:52:28
  • -1
@Olek_Grom_Jr: Gram arbitraże. Jak znajdę arbitraż na zakład długoterminowy i nie zablokuje mi za dużo pieniędzy na długi czas to zagram.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 17:00:00
  • 7
@piter12: Moje granie jest 100% pro-polskie, państwo czerpie z niego same korzyści. Zarabiam na zagranicznych firmach, które nie płacą tutaj żadnych podatków i można powiedzieć, że odzyskuję pieniądze, którzy inni m.in. Polacy tam przepuścili. Dzięki takim zawodowym graczom jak ja kolejne zagraniczne zamykają się na polskich graczy (ostatnio Wiliam Hill). Powinienem dostać podziękowania za swoją działalność od ministra finansów i pana Kapicy.

Proszę zapoznać się z ostatnim wyrokiem sądu z
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 17:03:09
  • -1
@skejna: Podatek powinien być 0% od zysków u bukmacherów z terenów UE i 19% z poza tych terenów.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 17:38:58
  • -1
@Olek_Grom_Jr: Nie, to nie ja byłem.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 17:45:48
  • -3
@rampage1234: Tak jak ze wszystkim w życiu... Jeden otworzy sklep i ledwo będzie wiązał koniec z końcem, a drugi bardziej obrotny będzie potrafił z utargu otwierać kolejne i rozwijać swoją sieć... Jak się umie kombinować i znajdzie się tam swoję niszę to można na tym dużo zarabiać.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 17:46:56
  • -1
@agent89: Nie mogę dać żadnego typu na przyszły mecz, ponieważ arbitraże powstają na bieżąco i trwają max kilkadziesiąt sekund...
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
01.11.2015, 17:48:22
  • -1
@Treq: Mówisz o tradingu?
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
02.11.2015, 02:31:26
  • -2
@rampage1234: Wierz w co chcesz. Mógłbym pokazać jak i przekonać tylko nic by mi z tego nie przyszło... prócz konkurencji.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
02.11.2015, 02:35:39
  • -1
@Treq: Na tradingu też się raczej nie znam. Jedyne co robiłem to podczas bardzo dużych zmian kursów na Pinnaclu (zakłady, gdzie limity oscylowały w granicach 1k euro) starałem się brać górki i potem dogrywać drugą stronę jak potem rynek korygował w dół ten kurs.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
02.11.2015, 02:39:09
  • -1
@kargulasty: Jak będziesz grał na livie to tak szybko Ciebie nie zlimitują. Bukmacherów masz pełno. Ja się 3 kolegami wspomogłem do tej pory. Są też takie "frajerskie" buki, że je ogrywasz, a dalej od Ciebie biorą zakłady do akceptacji i zamiast je odrzucać to akceptują...
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
02.11.2015, 14:53:28
  • 0
@rampage1234: Nie grałem cały czas sam. Korzystałem z pomocy 3 kolegów. 4-5 lat temu tak szybko nie banowali. Nawet teraz jak grasz abitraże live to tak szybko nie banują jak za przedmeczowe. Są buki "frajerzy", którzy potrafią po zlimitowaniu brać do akceptacji duże sumki na live i jeszcze ich traderzy to akceptują. Obecnie gram głównie arbitraże Pinnacle vs azjatyckie buki, które w ogóle nie limitują.
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
03.11.2015, 14:03:48
  • -1
@Treq: Żeby uzbierać te ponad 20k miesięcznie na arbitrażach 1-2% to wychodzi conajmniej 50k obrotu dziennie.
kajlerkompajler
kajlerkompajler
kajlerkompajler
31.10.2015, 21:46:46
  • 2
@book_zaplac: Cześć, piszę w sprawie Twojego wykopu o bukmacherce - a dokładniej notki apropo automatyzacji. Szczerze mówiąc dawno nie logowałem się na wykopie i nie wiem nawet czy teraz piszę jakiś publiczny komentarz o Tobie czy prywatną wiadomość (UX dramatyczny), a oczywiście interesuje mnie prywatna wiadomość, więc jeżeli robię to dobrze, proszę daj znać i chciałbym przekazać bardziej szczegółowe info o sobie i propozycji. Wstępnie mogę tylko powiedzieć, że nie
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac 31.10.2015, 23:22:21
  • 0
Cześć. Dobre pytanie;p Powinien chyba pojawić się u mnie komunikat, że ktoś przysłał do mnie prywatną wiadomość, a go nie było więc to chyba nie priv. Chciałem do Ciebie wysłać ale masz chyba zablokowany dla obcych.
  • Odpowiedz
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac 31.10.2015, 15:57:05
  • 1
Witam mirków i mirabelki! Zapraszam na moje AMA - zawodowy gracz zakładów bukmacherskich. Moje średnie zarobki ostatnio to powyżej wykopowego informatyka więc mam nadziję, że się nadaje( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■

http://www.wykop.pl/link/2833737/jak-ograc-bukmachera-czyli-ama-z-zawodowym-graczem-zakladow-bukmacherskich/

#bukmacherka #sport #ama
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:28:47
  • 0
@moneybookers: a jak to zrobić? bo nie widzę takiej opcji w ustawieniach?
  • Odpowiedz
book_zaplac
book_zaplac
book_zaplac
Autor
31.10.2015, 22:47:40
  • 0
@moneybookers: dzięki, odblokowane
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 31.10.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking